/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
KOGEBOG?
Fra : food_life
Vist : 475 gange
200 point
Dato : 29-11-03 20:09

Jeg søger kogebogen Kabyssens ABC isbn 87 7454 0599 - kan nogen hjælpe?

MVH

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-11-03 22:16

http://bibliotek.dk/
Skriv i titel: Kabyssens ABC
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 30-11-03 08:29

BOG
Læg i kurv

Direktoratet for Søfartsuddannelsen
Kabyssens ABC
Direktoratet for Søfartsuddannelsen
1976. 127 sider, illustreret
Forlag: Direktoratet for Søfartsuddannelsen
Opstilling i folkebiblioteker: 64.79
ISBN: 87-7454-059-9
Pris ved udgivelsen: kun for kokkeelever på statens søfartsskoler

Tak for din oplysning - så kom jeg lidt længere; men jeg vil gerne købe den?

MVH

Accepteret svar
Fra : netper

Modtaget 200 point
Dato : 30-11-03 09:34

Hej Food_life

Du skulle prøve at kontakte nogle antikvariater og se om ikke de har den eller kan fremskaffe den.

Per

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 30-11-03 09:38

Tak for oplysningen; men jeg har været antikvariat-listen igennem!

MVH

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 30-11-03 10:47

Pr. 1.1.1988 ophævedes Direktoratet for Søfartsuddannelsen; dets sagområde
indgik herefter i Søfartsstyrelsen, se s.1378.

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 09-12-03 00:33

Ring til forlaget og spørg om de kan hjælpe dig.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-02-04 09:31

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 04-02-04 09:36

Palle Hansen

det er godt at KAN-DU har dig til at indskærpe reglerne !!!!!!!!

MVH

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-02-04 15:14

food_life kan jeg forstå det sådan at du ikke gider lukke spørgsmålet?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : netper

Dato : 04-02-04 15:16

Palle

Det kan da ikke være rigtigt at man skal lukke et spørgsmål man ikke har fået ordtenligt besvaret ???

Per

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-02-04 15:32

Jo, det er kutyme herinde, at man lukker og slukker, også selv om man ikke mener man har fået det rigtig svar.
Men jeg skriver jo også: "Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene."
Men når du ikke har ladet høre fra dig i 3 mdr. og ingen andre er kommet med kommentarer, så var det mindste du kunne, da at være lidt aktiv, og fortælle om du er kommet sagen nærmere.
Jeg mener da også at jeg har fortalt dig at du kunne låne den på biblioteket, ligesom de andre er kommet med gode links.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 04-02-04 17:22

Jeg er såmænd bare lidt træt af at du spiller "overmester" på et område der sikkert ikke tilkommer dig! Jo, jeg vil gerne lukke spørgsmålet når jeg synes tiden er inde.

MVH

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 06-02-04 18:42

Tak for svaret netper.