/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Danske egnsretter.
Fra : Stig1
Vist : 441 gange
200 point
Dato : 03-03-02 04:49

Er der nogen der ligger inde med bogen:
Danske egnsretter af Erik Koed Westergaard.
Jeg er meget interesseret og vil gerne købe den.
MVH
Stig1

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-03-02 05:52

Stig1 skrev:

> Er der nogen der ligger inde med bogen:

Den slags hører hjemme i news:dk.marked.privat.blad+bog.

// Klaus

--
><>    vandag, môre, altyd saam

Kommentar
Fra : Stig1

Dato : 03-03-02 07:08

Hvad? Jeg er ny her!
Stig1

Kommentar
Fra : Stig1

Dato : 03-03-02 07:10

Jeg er ny her!!

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 03-03-02 08:28

Ja, jeg har den;men samler på kogebøger - derfor er den ikke til salg!

Accepteret svar
Fra : Mone

Modtaget 200 point
Dato : 03-03-02 10:59

Hej Stig1

Det som Klaus Alexander Seistrup mener når han skriver at dit spørgsmå hører hjemme
i

news:dk.marked.privat.blad+bog.

Det er, at du skal gå ind på gå ind på den web-side der hedder sådan.

Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg kunne tænke mig det er fordi du gerne vil købe noget. Og her på KANDU, kan man kun stille spørgsmål, få svar, og komme med nogle gode tips om forskellige ting, hvis man har nogen sådan.

Jeg håber det hjælper dig lidt mere.

Venlig hilsen
Mone.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 03-03-02 11:07

Hej igen Stig 1

Det kan godt være du lige må spørge Klaus Alexander Seistrup om hvordan man kommer til det sted han anbefaler, for jeg kan ikke finde det.

For jeg har prøvet, men kan ikke finde det. Jeg tror det er en eller anden
"nyhedsgruppe" man skal abonerer på.
Sorry.

Venlig Hilsen
Mone

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 03-03-02 12:08

Hej igen Stig1

Nu har jeg været lidt rundt i systemet her, og jeg har fundet ud af hvordan du
kommer ind på den side.

www.newsgate.dk

Når du kommer ind, så skal du bare rulle nedad, så kommer der noget der hedder
marked, i den gruppe, står der PRIVAT- BLAD+BOG tryk på den.

Håber du kan bruge det til noget.

Venlig hilsen
Mone