/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Gratikkort til Battlefield 1942 : Desert~
Fra : croaks
Vist : 357 gange
500 point
Dato : 28-11-03 15:52

Hvilket gratikkort kan anbefales til Battlefield 1942: DesertCombat?

Har iøjeblikket et Geforce 2 Ti 64 mb - den kan lige klare at spille det. Efter min mening! Jeg vil give højst 1400 kr..

Vil gerne have en webadresse til hvor man kan købe det!

På forhånd tak!

vh
Croaks

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-11-03 17:13

Det mindste jeg vil anbefale er et gforce 4200. Det burde kunne køre det. Men det kommer jo osse an på hvad dit motherboard understøtter, og der er andre flaskehalse som f.eks. harddisk? Du kan godt få et ati 9600, eller et gforce 5600 til under 1400 kr. Det burde osse kunne køre spillet flydende! Men stadigvæk skal dit motherboard kunne understøtte det! Jeg vil ikke give dig et et direkte link til en webadresse før du har undersøgt om dit motherboard understøtter mindst 4 x AGP ellers risikerer du at købe katten i sækken! Et udmærket sted at lede efter billige grafikkort er på www.edbpriser.dk Der kan du osse se hvad køberne mener om deres kort!

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 28-11-03 17:17

>>>>Croaks
jeg synes du skylder solgaard dine point, så dit svar i det andet spørgsmål

""""1000 TAK til solgaard""""

MVH
JMS

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-11-03 17:32

Ehh? Så lige det andet spørgsmål lige nu! Der er altså ikke ret meget lir i at køre et spil med 640 X 480 jmsgruppen! Tror det er en bedre løsning med et bedre grafik kort og måske lidt mere RAM!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-11-03 21:57

>Croaks

Når >tedd skriver som han gør skal du ikke opfatte det som uvilje, men i den sidste ende er du bedre tjent med et ærligt svar end at vi alle ville fare ud og anbefale dig et kort. Der findes mange gode, men der findes også mange virkelig gode, men så koster de også.
Hvis dit motherboard ikke lever op til de krav der stilles, er det bedre du sparer pengene til enten en opgradering eller til køb af en ny computer.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-11-03 22:13

Tak ellebye Jeg var ikke klar over jeg lød sådan på skrift!

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 28-11-03 22:20

>>tedd
>>ellebye
Solgaard gav et råd til et andet spørgsmål...Og manden var GLAD....Jeg kender ikke situationen... Jeg så bare hans bemærkning, og det der irriterer mig, er folk der "smutter" fra at give point. Ikke fordi vi kan bruge disse til ret meget, men princippet........
Som vi tidligere har talt meget om. Hvorfor lukker folk ikke deres spørgsmål.....???
Det var såmænd det eneste.... Ville ikke blande mig i spørgsmålet.. "SORRY"
MVH
JMS

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-11-03 22:31

Ja jeg så godt det andet spørgsmål jms, da jeg endeligt havde pløjet mig i gennem 30 andre spørgsmål og kommentarer fra Kandu! Det var nu en anden mand der blev glad så vidt jeg husker, og jeg forstod ikke, før jeg så spørgsmålet, hvad du egentligt refererede til, men no bad feeling fra mig
Og du har helt klart ret i det med point smuttere (både på den ene og den anden måde)

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 28-11-03 23:44

>tedd
Har samme problem, får mail, ny kommertar, drøner ind på spørgsmålet, og ser det er min egen kommentar...
***LOL***
ZEZ

JMS

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 29-11-03 00:06

>JMS, nu bryder du det tip du selv har skrevet, om ikke at bryde ind i andre spørgers spørgsmål.

ellebye

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-11-03 00:14

Man kan jo lige så godt bruge tiden fornuftigt ind til spørgeren gider at komme med et follow up ellebye!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-11-03 00:16

Øh ville egentligt have skrevet "har tid" i stedet for "gider"

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 29-11-03 00:17

>>ellebye
Gør det lige igen..
Undskyld croaks

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 29-11-03 16:58
Kommentar
Fra : croaks

Dato : 30-11-03 11:34

Hvilket gratikkort kan anbefales til Battlefield 1942: DesertCombat?
SVAR NU PÅ DETTE!!!

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 30-11-03 11:53

Hvis der ikke er nogle andre bud end tedd's bud. Så vil tedd få de 500 points!

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 500 point
Dato : 30-11-03 15:15

Da du har sat en pris begrænsning tvivler jeg på at du får andre bud! De grafikkort jeg har nævnt er de bedste til prisen! Men som sagt kan du jo selv gå ind under edbpriser og skrive en max pris på 1400 kr. Der vil komme en del grafikkort op men f.eks er et nvidia 5200 eller et ati 9200 kort dårligere i diverse benchmark tests end gf4 4200, hvis man lige ser bort fra directx9 understøttelse. Da Battlefield mig bekendt ikke understøtter directx9 kan det jo godt bruges så! Jeg ville dog købe et 5600 eller 9600 kort da de har directx9 understøttelse og dermed er mere fremtidssikrede!

Godkendelse af svar
Fra : croaks

Dato : 30-11-03 18:39

Tak for svaret tedd.