/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
battlefield kører ikke så godt?
Fra : Patriar
Vist : 356 gange
100 point
Dato : 28-11-03 15:10

Jeg har lige købt Battlefield 1942 og har fået downloaded desert combat.

Og det ser såmænd udemærket ud det hele.

Men det er som om den hakker (lagger) selvom jeg ikke engang er på nettet. Og det sker kun hvis jeg flyver helikopter, eller der er aktion på en eller anden måde.

Det virker som om den ikke rigtig kan følge med i det jeg laver.

Jeg har en rimelig ny comp (3 mdr. gammel) med 2200 mhz, tror nok jeg har mindst 128 MB ram, hvis ikke 256 MB.

Og mit grafik kort er G-force 4 godt ikke med så mange ram. (64 tor jeg nok).

Men hvis det nu ikke er nogle af ovennævnte hvad kan det så være???

Jeg er villig til at ofre hvad som helst på nyt hardware for at få det til at køre som det f.eks gør på Boomtown netcafe i KBH.

Help

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 28-11-03 15:25

Gå ind i kontrolpanel, klik på system ikonet, her kan du se hvor mange ram du har.

Jeg kender ikke spillet, men eks. age off empire kører bedst med 512mb.
Så det kan være dine ram.
MVH
JMS

Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 110 point
Dato : 28-11-03 15:41

højreklik på ikonet til battlefield kik under fanebladet kompalitet ---> sæt den til at køre i 640*480 se om det hjælper det gjorde det ved mig

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 28-11-03 16:25

Det virke hos mig

1000 TAK til solgaard

vh
Croaks

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 29-11-03 03:54

Ups.. Der har jeg jo 512
Men det er jo kun godt...

Tjekker også lige det ander med skærmhalløjet.

Godkendelse af svar
Fra : Patriar

Dato : 01-12-03 00:05

Tak for svaret solgaard.