/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Canon Ixus V2, Duer det til noget?
Fra : kirsten44
Vist : 387 gange
100 point
Dato : 28-11-03 11:00

Er der nogen herinde som har erfaringer med Canon Ixus V2 ? Står og skal købe julegave til en 17 årig. Leder efter et digitalkamera til max. 15oo,-kr. Faldt over Canon Ixus V2 hos Shopman til kun 628,-kr. Påtænker der udover at købe ekstra batteri samt hukommelseskort. Ville blive glad for et godt råd. Evt. en anbefaling af andet kamera.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 28-11-03 11:14

Har en opløsning på: 2.1 megapixels
Er rimelig til hobbybilleder.
Men med prisen du angiver som max, incl. memorycard, batt. + oplader,
vil du ikke finde noget meget bedre indenfor denne prisramme..
MVH
JMS

Kommentar
Fra : sm7sgb

Dato : 28-11-03 11:56

Er du helt sikker på at prisen er 628 kr. ???

Accepteret svar
Fra : grow

Modtaget 100 point
Dato : 28-11-03 15:20

Som sm7sgb skriver.
Jeg kan kun se en pris på 2639,- hos Shopman ?

Godkendelse af svar
Fra : kirsten44

Dato : 01-12-03 11:27

Tak for svaret grow.
Det viste sig at prisen var forkert og Shopman rettede denne med det samme jeg gjorde opmærksom på den. Synes også selv det var meget billigt.