/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Værsågod "natmaden"
Fra : ellebye
Vist : 433 gange
100 point
Dato : 28-11-03 08:54

Hej.

Jeg kan godt lide katte men det kan kattme også blive for meget.

Jeg er i julehumør, så her er 100 point.

Og glædelig jul til dig.

mvh
ellebye

Accepteret svar
Fra : Flemming17

Modtaget 110 point
Dato : 28-11-03 09:04

Hej Ellebye,
Jeg synes faktisk ikke, at katte kan blive "for meget" - De er herlige uforudsigelige og derfor en daglig glæde.
God Jul

Hilsen
Flemming

Godkendelse af svar
Fra : ellebye

Dato : 28-11-03 09:13

Tak for svaret Flemming17, jeg fik medlidenhed med dig da du sagde du manglede point.

Mvh
ellebye

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-11-03 13:04

Øv ! Min Stjerne gik ud
Jeg gir dig/jer helt ret mht. katte.
Syntes at det er for meget, men måske er min humor lidt speciel
Point er jo en måle-enhed ,som så meget andet. Jeg forstår ikke at
man er nødt til at sige nej, men det gav da responds )

Her har vi 13 marsvin(grise), to lovebirds, og oliverfugl , en nymfeparakit, der tror,
at han er marsvin nr.14.
Det jo egentligt synd at det kun er oliverfugl der har egen e-mail,
og at at han aldrig har fået lov, at fortælle det under Tips
Måske er det derfor, at han bider mig i øret lige nu.

God jul til jer. (her skulle ha været en julemands-smiley)

Mvh.
Natmaden.
Og så lige et marsvine-pip fra oliverfugl.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-11-03 13:46

Jeg nøjes med een hund, men da den kun er 11 uger gammel, føles det som 10 babyer.

Pyt det kan jeg jo ikke bebrejde hunden. I øvrigt er det en coccer spaniel, til lidt adspredelse, jævnfør min profil.

En lille beskrivelse af den.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-11-03 14:59

Fin symbolik Ellebye !
Tro mig, en gøje kan også lave ravage.
Den kan bla. lige 'kalde på marsvinene', og så starter hele koret på, en gang
Mvh.
Natmaden.