/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mobiler i 1:1?????
Fra : rasmus91
Vist : 1533 gange
100 point
Dato : 27-11-03 20:20

Hejsa, jeg går og leder efter ny telefon, men jeg er lidt usikker på hvad for en jeg skal have. Det kommer lidt an på størrelsen, så jeg ville lige høre om der er nogen der kender en side hvor man kan se den rigtige størrelse på alle mulige forskellige mobiler??????

Rasmus91

P.S. det skal helst være sådan at man også kan se hvordan telefonen ser ud, i stedet for bare en sort klat som så er lige så stor som telefonen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-11-03 20:23
Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 29-11-03 20:14

Her er der ihverfaldt mange du kan vælge imellem..også dem som er på vej til denmark

http://www.gsmarena.com/

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 30-11-03 14:03

Til jer begge to: Hvordan ser man telefonerne i størrelse 1:1????????????????

Accepteret svar
Fra : buko

Modtaget 100 point
Dato : 02-12-03 20:09

hej samsung alle de telfoner er det nogen der kommer eller er det bar nogen forslag nokia og alle de ander kommer med??

Godkendelse af svar
Fra : rasmus91

Dato : 21-01-04 14:46

Tak for svaret buko.