/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
dele en film i to til cd
Fra : yorkshire
Vist : 336 gange
40 point
Dato : 27-11-03 20:07

Jeg er nybegynder, og har et par film, som jeg godt vil have overspillet fra harddisk til cd-rom. Problemet er bare, hvordan deler jeg filmen, og HVORDAN kan jeg overspille den til to eller flere cd-rom. Beskrivelsen skal være meget detaljeret, for ellers kan jeg ikke finde ud af det.
Tak for alle de gode råd, der er her på siden.
Mia

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 28-11-03 00:39

prøv med
http://www.brizsoft.com/avisplit/ - brugte jeg engang men da var det beta, ved ikke hvordan det er nu
ellers tag en søgning på google

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 29-11-03 15:10

http://manja.biteme.dk/Downloads.htm
der et værktøj til at dele en mpeg film med,og det er ganske let

1.I source vælger du din film
2.I target skriver du filmens navn+cd1
3.tryk næste
4.tryk start
5.flyt nu curseren hen på midten(ca.der hvor n'et slutter,altså fra højer mod venster)
6.det tal der står i boksen oppe til højere,skal du huske
7.tryk next-nu deler den første del af filmen.
8.nu har den delt den første del,gentag punkt 1.2.3
9.nu skal du bare trække curseren fra venster mod højer,til det tal du skrev ned i punkt 6,passer i boksen oppe til venster,og trykke næste,så har du en mpeg film der er delt i to lige stote dele

Kommentar
Fra : hr.lom

Dato : 18-12-03 11:12

Du kan bruge programmet Easy Video Splitter, det er meget nemt at bruger og der er en god vejledning med.
Derefter brænder du det feks. på Nero brænde programmet som selv laver det om til de rigtige filer.

http://doeasier.org/ (Splitter program)

Kommentar
Fra : RuneBadune

Dato : 02-03-04 11:15

Brug VirtualDub, det kan downloades gratis og er dejlig "manuelt" at bruge. Med det kan du dele en film i alle de bidder du vil og sætte dem sammen på nye måder hvis du vil. Så kan du redigere Pulp Fiction i kronologisk korrekt rækkefølge hvis du finder sådan noget spas.
-Badone