/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Cobra bilalarm
Fra : pauli
Vist : 744 gange
20 point
Dato : 02-03-02 12:09

Jeg har en cobraalarm installeret i min bil, men en af mine fjernbetjeningsenheder fungerer ikke efter et batteriskift. Derfor vil jeg gerne finde frem til en forhandler eller reparatør i københavnsområdet. er der nogen som kan klare den ??

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-03-02 13:33

On Sat, 02 Mar 2002 11:08:59 GMT, "pauli" <pauli.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg har en cobraalarm installeret i min bil, men en af mine
>fjernbetjeningsenheder fungerer ikke efter et batteriskift. Derfor vil
>jeg gerne finde frem til en forhandler eller reparatør i
>københavnsområdet. er der nogen som kan klare den ??

Nogen gange spekulerer jeg på, hvorfor man indsætter noget a la
ovennævnte, idet 15 sek. bag skærmen via en søgemaskine giver et
resultat - http://www.com-elektro.dk/cobra.htm - hvor en
forhandlerliste er nævnt.

På den anden side har jeg jo så fornøjet mig med det )

Mvh Mogens

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 20 point
Dato : 02-03-02 13:37

"pauli" <pauli.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:of2g8.3312$b33.91500@news010.worldonline.dk...
> Jeg har en cobraalarm installeret i min bil, men en af mine
> fjernbetjeningsenheder fungerer ikke efter et batteriskift. Derfor vil
> jeg gerne finde frem til en forhandler eller reparatør i
> københavnsområdet. er der nogen som kan klare den ??
>

Det er fordi du skal "kode" fjernbetjeningen, det hele står i manualen (hvis
du da har den).

Mvh
Per

Kommentar
Fra : pauli

Dato : 02-03-02 18:29

"Per Beer Hansen" skrev d. 02-03-02 13:37 dette indlæg :
>
> "pauli" <pauli.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:of2g8.3312$b33.91500@news010.worldonline.dk...
> > Jeg har en cobraalarm installeret i min bil, men en af mine
> > fjernbetjeningsenheder fungerer ikke efter et batteriskift. Derfor vil
> > jeg gerne finde frem til en forhandler eller reparatør i
> > københavnsområdet. er der nogen som kan klare den ??
> >
>
> Det er fordi du skal "kode" fjernbetjeningen, det hele står i manualen (hvis
> du da har den).
>
> Mvh
> Per
>
>Jeg har manualen, siger du at jeg dermed kan gøre det selv ?? Hvordan ??

Mvh Nikolaj
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-03-02 18:22

"pauli" <pauli.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:iP7g8.3927$b33.110338@news010.worldonline.dk...
> >
> >Jeg har manualen, siger du at jeg dermed kan gøre det selv ?? Hvordan
> ??
>
¨
Ja da, det er noget med at man skal dreje tændingsnøglen et antal gange, og
derefter trykke et bestemt antal gange på fjernbetjeningen. Det skulle gerne
stå i manualen, det gjorde det i hvertfald på min nogle år siden. (mener den
hed 7989)

Mvh
Per

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-07-02 07:02

Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette ??

Godkendelse af svar
Fra : pauli

Dato : 17-04-06 14:20

Tak for svaret Nyhedsbruger.