/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
påhæng på markøren
Fra : Johs.S.
Vist : 363 gange
110 point
Dato : 25-11-03 13:01

Jeg har fået indstalleret " Smiley Central" - udmærket , men på en eller anden måde har jeg fået et smileypåhæng på markøren, som jeg ikke kan få fjernet igen. Hvad gør jeg ????

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 25-11-03 13:04

Gå i kontrolpanel, klik på mus,klik på markør, klik på normal..
Håber dette hjælper..

MVH
JMS

Kommentar
Fra : pcboy

Dato : 25-11-03 14:04

Hej Johs.S.
Ellers kan du jo gå til kontrolpanel og ind under tilføj fjern programmer vælge Smiley Central programmet og trykke tilføj/fjern så fjerner du programmet og så skulle makøren også gerne blive normal igen.

Hilsen Pcboy

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 25-11-03 14:05

>pcboy
Ville jeg også gøre. Mange af de små smarte programmer, laver kun ravage...

MVH
JMS

Kommentar
Fra : Johs.S.

Dato : 25-11-03 15:20

det hjalp ikke!!!!

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 25-11-03 16:03

Hjalp ingen af forslagene??

MVH
JMS

Kommentar
Fra : Johs.S.

Dato : 25-11-03 16:23

det første hjalp ikke - at fjerne programmerne har jeg ikke forsøgt - endnu!!!!

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 110 point
Dato : 25-11-03 17:02

Jeg tror at pcboy har ret.
Mange små programmer, især dem man kan hente gratis på internettet, er typisk dårlige.
Som sagt før, ville jeg aldrig installere noget sådan.
Hvis jeg var dig, ville jeg afinstallere programmet som pcboy anfører, og håbe på, at der ikke er sket ydeligere ravage.
Hvis du har et antivirus program, så prøv lige at køre en fuld systemskanning. Måske er der også virus..

MVH
JMS

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-03 00:31

Alene navnet på det program du nævner, indikerer kraftigt at det er det program der laver ravage! Du må kunne fjerne det enten under kontrolpanel og tilføj fjern programmer, eller osse gå ind under Start > programmer og startfolderen der ligger der!

Kommentar
Fra : Johs.S.

Dato : 26-11-03 09:59

jeg har nu fjernet påhænget - gik ind i muse-arsenalet, valgte markør, anvend, ok, så nu er den klaret

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-11-03 10:18

Hej.

Jeg vil dog som andre allerede har sagt, også råde dig til at afinstallere programmet. Hvis du kører en spyhunter vil programmet opfatte det der smiley program som noget snavs, og samtidig lægger det sig alle vegne på computeren. Herudover ønsker programmet hele tidet at blive opgraderet med de ricisi der er fobundet hermed.

Til sidst blev jeg så gal at jeg afinstallerede mit, og det ligger rigtig mange steder i registreringsdatabasen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 29-11-03 05:47

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Med venlig hilsen
JMS

Godkendelse af svar
Fra : Johs.S.

Dato : 29-11-03 07:49

Tak for svaret jmsgruppen.