/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Pris på cd 50
Fra : Orsted_banden
Vist : 363 gange
50 point
Dato : 24-11-03 18:44

Hvad kan man tag for en gul cd50 som starter og køre rimlig godt, lyset virker ikke, men ellers er den i nogenlunde stand???

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-11-03 18:51

2700Kr.
Det skulle vel ikke være svært at få det lys til at virke, hvis lysspolen giver strøm, så kan du få 3000Kr
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 26-11-03 18:05

Jamen den gir ikke strøm..... Man skal fandme kunne få mer!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 26-11-03 18:20

En knallert skal sælges om foråret eller sommer, og så kan du da godt få lidt mere, men selv om det er en god knallert, er den stadig ikke så populær som yamaha FS1, som man kan få alle reservedele til, og som er billige. Du skal nok regne med at gearknallerter, vil blive sværere at sælge. Alle vil have scootere, som feks. jog.
Men prisen afhænger jo om lak og motor er godt, det kan godt være du ser højere priser på den blå avis, men bliver de solgt?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 01-12-03 14:33

Jamen det er jo en gammel knallert, det er en veteran

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-12-03 14:49

Veteran og veteran, nej så skal den være over 100 år.
Så er alle de Yamaha FS1 og puck maxi osv. som jeg har haft, også veteraner, de sælges stadig en del, og man kan få alle reservedele billigt, men deres tid er også ved at løbe ud, nu er det scooter alle vil have, "tryk på en knap og vrid gashåndtaget i bund", ingen kan skifte gear længere, undtagen du og jeg.
Jeg siger heller ikke at du ikke kan få mere end 3000, hvis du har tid til at vente, kommer der måske en der vil give 4000 eller mere, men det afhænger meget af stand, og jeg kan jo ikke se den.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 04-02-04 09:26

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : nugiz

Dato : 12-02-04 23:31

Hvis du er interesseret i at bytte med en yderst velgående monza, lakeret fra top til tå, så har jeg en i bytte...har brugt 6700,- på den

www.monza.frac.dk
www.findes.dk/monza

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-03-04 17:40

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest, du har jo allerede mistet dine point.
Der er mange der har dit spørgsmål stående, som ikke kan forstå du ikke lukker det.
Jeg siger ikke at jeg skal have point, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Orsted_banden

Dato : 27-03-04 07:48

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-03-04 11:57

Ja tak for alle "godkendelser" af svar, men du skriver aldrig hvad løsningen var?, feks. fik du den solgt?
Hav en god dag.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : hatchi

Dato : 01-07-04 18:43

Orsted_banden.

Hvor original er den? jeg ved der er mange samlere som vil betale i "dyre domme" for dele, eller endnu bedre en 100% original honda cd50. Især hvis den er fra før 1973 mener jeg.

Ellers står cd50'eren i 3 tusind og op efter, alt efter stand og hvor lang tid du gider vente på at sælge. (Hvis du har gejlet den op)

Hvis den er 100% original, alle dele orignal også sæde og møtrikker osv. er den en god slat penge værd. Så tror jeg godt du kan få 10 tusind eller mere!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-07-04 21:37

Solgt til den herre hatchi i det blå jakkesæt. Det er da rigtigt at de ses til 3000kr, men også til 1500kr, nu er den her vel ikke 100% i orginal blankpoleret lak, men "men ellers er den i nogenlunde stand"
Men jeg syntes da du skal give et bud hatchi ?(Er du japser med det navn, så er du jo lidt i familie med Honda, ha ha)
VH Palle Hansen