/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
HJÆLP!!!!.... DU FÅR MANGE POINT
Fra : CS4ever
Vist : 486 gange
478 point
Dato : 24-11-03 15:24

hej alle sammen. Jeg vil gerne spørge om hvor meget koster Amrikanisk fottball udstyr... og hvor man kan få det fra.... og det jeg bor i århus og det skal være en butik ra århus........og hvor kan man gå det til... i århus....

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 24-11-03 15:26

Hej med dig.

Jeg har lige siddet og surfet lidt og fandt frem til www.tigers.dk der netop er Århus hjemmehold. De udlejer bl.a. shoulderpads og hjelme for 200,-

Mht. til de andre ting, så kan du købe det derinde.

Mangler du adressen?'

Klub Adresse:
Aarhus Tigers AFC
v. Bo Thygesen
Langenæs Allé 24 6 tv.
8000 Århus C
Tlf.: 86 11 78 97

Kommentar
Fra : CS4ever

Dato : 24-11-03 15:36

Jeg har været der nede men de havde lukket og de har også kun en joiner holdt tror jeg... jeg er 13 år.... det er derfor

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 24-11-03 15:43

Hvis du bemærker på hjemmesiden, så står der at udlejningen starter igen den 23 november, du tror ikke bare det er fordi de muligvis holder sæsonpause?

Ihvertfald ringede jeg Bo Thygesen, og han sagde at der var rigeligt med spillere tilmeldt begge hold, så hvorfor prøver du ikke at gøre det også? =)

Mvh

Kristian

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 24-11-03 15:48

Joniaya har ret.
Hvis vi taler om det samme sted (der hvor motorvejen stopper i Viby), tror jeg kun der er nogen, når der er træning. Gå derfor derned når de træner, eller gør som joniaya siger, ring til manden, så kan han også rådgive dig.
MVH
JMS

Kommentar
Fra : CS4ever

Dato : 24-11-03 18:10

men har de kun en joiner og senior hold?...... har de ikk en drenge hold?

Kommentar
Fra : CS4ever

Dato : 24-11-03 18:12

jeg giver 100 point ekstra til dem som finder...det er fordi jeg er 13 år....jeg tror ikke de har en drenge hold... men ham som finder ud af får 400 ponit

Kommentar
Fra : CS4ever

Dato : 24-11-03 22:35

er der nogen der kan finde en hjemme side som forklar om Amerikanisk fodbold og hvad det går ud på?..... den som finder ud af det får 450 point....

Kommentar
Fra : CS4ever

Dato : 25-11-03 15:22

hvis du kan finde en hjemme side hvor man kan købe Amerikanisk fodbold udstyr som er blillge.....
hvis du finder såden en så giver jeg dig alle min point.... 478 point... eller finde en butik her i århus........

Accepteret svar
Fra : dingo1000

Modtaget 478 point
Dato : 25-11-03 17:31

Hvis du vil finde informationer om sporten skal du gå på Dansk Amerikansk Fodbold Forbunds hjemmeside: WWW.DAFF.DK

Salg af udstyr kan nemmest findes i internet butikker, enten WWW.Outlet.dk eller WWW.End-zone.dk
jeg mener ikke at der findes almindelige butikker i Jylland.

Hvad angår Århus Tigers, så kan jeg ikke helt huske om de har et drengehold, men de har de et U16-hold.

Godkendelse af svar
Fra : CS4ever

Dato : 27-11-03 23:13

Tak for svaret dingo1000.
         men kan du ikke finde nogen butikker i Jylland?------