/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hjælp mangler filmen "På dybt vand" af S~
Fra : Marialise
Vist : 755 gange
340 point
Dato : 23-11-03 19:47

Jamen jeg vil så gerne have fat på filmen "PÅ dybt vand" Af shirley Mclaine. Har søgt, ledt og spurgt efter den overalt. Er der ikke én som ved hvor man kan købe den??? Det kan være på vhs eller dvd. Underteksterne kan være danske, svenske eller norske.
Venter håbefuldt.

Maria :)

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 23-11-03 20:14

Hej Marialise.
Ved du hvad filmen hedder på originalsproget ?
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : Marialise

Dato : 23-11-03 20:17

Ja, ifølge bogen er originaltitlen: "Out on a Limb" jeg går ud fra at filmen hedder det samme??
Og tak for den hurtige interesse :) Håber at det bringer dig videre.

:) Maria

Kommentar
Fra : Marialise

Dato : 23-11-03 20:18

Ja, ifølge bogen er originaltitlen: "Out on a Limb" jeg går ud fra at filmen hedder det samme??
Og tak for den hurtige interesse :) Håber at det bringer dig videre.

:) Maria

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 23-11-03 20:26
Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 23-11-03 20:42

Hej igen.
Tjek lige siden her, om ikke der er held i sprøjten: http://www.videonett.no/frameset.asp?ShowThisFile=http://www.videonett.no/Soke/VisPerson.asp?PersonNr=1321
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 23-11-03 20:45

Hejsa.
Har tjekket foregående adresse, og man kan vel ikke forvente skandinaviske undertekster på amerikanske vhs´ere ?
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-03 20:59

Jeg tror at det bliver lidt besværligt se dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/23695

mvh ans

Kommentar
Fra : Marialise

Dato : 23-11-03 21:56

I er bare så søde...og I har ret, jeg kan ikke forvente skandinaviske undertekster hvis jeg køber filmen i England eller USA........men måske kender I en som gerne vil sælge den????

Det er virkelig pænt af Jer........følger op på det link fra kandu, ans, måske har de den hos playtime???

:) Maria

Kommentar
Fra : Marialise

Dato : 23-11-03 22:07

Meeen nej.......har lige søgt på Playtimes database over film. Og her findes filmen heller ikke ??? Men søger fortsat og er fortsat utrolig glad for hjælpen. Og hvis jeg ikke finder den med undertekster........jamen så vender jeg lige tilbage til de links jeg har fået til køb i udlandet :)

:) Maria

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 23-11-03 22:57

Er det filmen der er instrueret af Ole bornedal?

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 23-11-03 22:57

http://www.dvdpriser.dk/dvdfilm/dvdfilm-top10.asp?ID=185501

Det kan eventuelt være den, dog tvivler jeg - men prøv at se efter. =)

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-11-03 22:59

Hej Maria

Dette her kan måske være interessant for dig.

http://www.videonett.no/frameset.asp?
ShowThisFile=http://www.videonett.no/Soke/VisPerson.asp?PersonNr=1321

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-11-03 23:01

Undkyld det nederste link.

Accepteret svar
Fra : CocaCola8002

Modtaget 340 point
Dato : 30-12-04 21:40

Søger du stadig filmen? Skal selv have fat i den fra USA, skal du have et sæt med?

Godkendelse af svar
Fra : Marialise

Dato : 31-12-04 00:04

Tak for svaret CocaCola8002.

Ja, kan man bestille den der?? Det lyder fedt :)

Kommentar
Fra : CocaCola8002

Dato : 01-01-05 09:42

Ja, betyder det du skal have et sæt med?

Kommentar
Fra : Marialise

Dato : 01-01-05 12:48

Ja...men hvad koster den/de....er det video eller dvd...og hvordan betaler jeg?

Kærligst

Maria