/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
hår fjerning
Fra : kanuni58
Vist : 774 gange
200 point
Dato : 23-11-03 12:37

hej jeg har ikke så meget erfaringer om hår fjerning og dæsverre er jeg en ung fyr der har meget hår på brystet maven og ryggen. jeg har læst på nettet, men det koster en formue for at få det fjernet. Jeg har prøvet at fjerne med voks men det kommer ret hurtigt. Jeg ved ikke om det er derfor, men de steder jeg har fjernet kom der to hår ud af et hul. kan det passe. og findes der ikke nogle creme der kan fortynde det ellet fjerne det permenant.

Kommentar
Fra : 120602

Dato : 23-11-03 12:44

Du kan få det fjernet permanent med en ny laserteknik, hvis dit hår er sort eller mørkt. Det koster godt nok en del penge (ca. 2500 kr.) men så er det jo også væk for altid

Kommentar
Fra : 120602

Dato : 23-11-03 12:54

Ps hvis du går ind på Google og søger på hårfjerning+permanent, så får du flere steder hvor du kan få det gjort, og der står også priser m.m.
Håber at det er noget du kan bruge til noget

Kommentar
Fra : kanuni58

Dato : 23-11-03 13:04

Jeg har søgt, men det koster godt nok mere end 2500 kr. Bare fjerne håret fra ryggen koste 2000 kr pr seance og man skal gør det 6 gange, men kan man ikke finde creme der kan fortynde det meget.

Kommentar
Fra : 120602

Dato : 23-11-03 13:12

Det troe jeg ikke at man kan, desværre

Kommentar
Fra : glad_pige

Dato : 23-11-03 13:28

Hej Kanuni58

Jeg vil foreslå dig at tage kontakt til en af de mange kosmetologskoler rundt i landet, der kan de tilbyde voksbehandlinger til ca. ½ pris, priserne svinger lidt, alt afhænnig af hvor i landet du bor.

Når du får voksbehandling bliver hårene fjernet med roden og når hårene igen begynder at titte frem efter ca. 6 uger kommer der mindre hår og det der kommer er meget blødt, allerede efter 2 gang du bliver vokset tager det længere tid for hårene inden de vokser ud. (selfølgelig er det også afhænnig af din hårvækst.)
Hvis du skal have hårene fjernet med laser, vil det blive en meget kostbar affære, idet du har en del hår og hvert eneste hårsæk skal behandles af flere omgange.
Du skriver at du har prøvet af fjerne det med voks......gjorde du det selv eller var det en professionel...????
Der er nemlig stor forskel på de voksprodukter der kan købes i butikker og dem som vi professionelle bruger og det er temmelig svært at vokse sig selv.
Der findes ingen cremer der kan fjerne hårene permanent!!!
Nu kan man desværre ikke se hvilket område du kommer fra, ellers kunne jeg godt tjekke nogle forskellige tilbud til dig.

Kommentar
Fra : kanuni58

Dato : 23-11-03 13:40

jeg kommer fra århus, men min kæreste har prøvet med voks og det kom efter 1 uge og de blev meget tykkere end de havde været og fra hullerne altså roden der kom 2 ud, hvor der havde været 1.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 23-11-03 15:20

Hej, kanuni58. Det kunne godt lyde, som om I ikke har fået hårene ud med rod. Hvis håret bliver revet over lige i hudoverfladen, så vil den stump, der sidder tilbage i hårsækken vokse videre og komme ud som et hår, der virker tykkere end før. Ligesom når man barberer dem af. Og samtidig er der så kommet et nyt hår ud. -Netop resultat af en uprofessionel behandling.

--Det er altså meget besværligt at fjerne hår over så store områder. Og bivirkningerne er tit værre end hårene. Kan I ikke bare prøve at lære at leve med dem?

Men hvis det er så vigtigt for jer at prøve at lave dig helt glat, så kunne I jo starte med at glatbarbere dig.. Det er økonomisk overskueligt og giver et øjeblikkeligt resultat. Når så hårene (ret hurtigt) begynder at vokse ud igen, så kunne I fjerne dem med creme. Så skal der ikke så meget creme til som hvis hele "manken" skulle fjernes. Og så kan I jo selv om, om I vil fortsætte med at bruge creme f.eks. ugentligt, eller om I vil lade hårene vokse ud igen. Det giver jo ikke så stikkende stubbe som efter barberingen.

Laserbehandling virker vist kun, hvis hårene er mørke..

Kommentar
Fra : Esme

Dato : 23-11-03 17:15

Kommentar
Fra : glad_pige

Dato : 23-11-03 22:27

Hej igen.

Må lige komme med en indskudt bemærkning...

Der kan forekomme absolut MEGET størrer bivirkninger ved barbering med skraber og hårfjerningscreme og især på så store områder
Så kære kanuni, bliv glad for din maskuline behåring eller opsøg en professionel kosmetolog og lad dem give dig en voksbehandling.

Kommentar
Fra : White

Dato : 03-01-04 16:21

Kanuni... Du kan købe en creme i matas som sløver hårvæksten og gør hårene tyndere. Jeg kan ikke huske navnet, men jeg kan huske at den er i en hvid og blågrøn tube. den kan også købes på apoteket... Pas på med voks, du ender med store åbne hårsække. Bleg dem så de er mindre synlige... Held og lykke... White

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 18-01-04 00:28

Hvis det er et meget stort problem for dig kan du gå til lægen og han vil henvise dig til behandling uden beregning jens

Kommentar
Fra : mayrra

Dato : 09-02-04 22:57

vil da gerne vide hvilken behandling en læge kan henvise til, uden beregning?!!!!

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 09-02-04 23:59

Nu er det sådan at vi lever i et land hvor man får hjælp af det ofenlige vis man har store problemer som påvirker ens helbred.Og vis man har en behåring ud over det normale og det gård en på er der naturligvis hjælp at få så jeg vilde opsøge en læge og tale med ham, og kan du overbevise ham om at det er et stort problem vil han også hendvise dig til den rette behandling.

Kommentar
Fra : mayrra

Dato : 10-02-04 11:11

Til betonjens1

ked af at tage dine illutioner om vores samfund fra dig.... men det er altså ikke nok at en abnorm behåring går dig psykisk på for at blive henvist til permanent hårfjerning!!

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 12-02-06 17:07

Du starter med at fortælle, at der efter første hårfjerning, kom to hår i hver hårsæk. Det kan ikke lade sig gøre. Der kan kun dannes "et" i hver hårsæk. Hvis du bliver ved med at fjerne dem, bliver de langsomt svagere, men det varer mange år. Der er kun en effektiv måde at holde dem væk, og det er ved at barberer eller at bruge hårfjerningsmidler.
Det er den billige, men mest effektive mulighed (til den pris). Hvis du vil ofre det det koster, kan hår ( på hele kroppen) fjernes permanet. Det kaldes depillering, og gøres med laser. Det er ikke særlig behageligt, og så koster det en formue.
Hvorfor er du så træt af din hårvækst? Der er masser af mænd der missunder dig din hårvækst.