/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Problemer med IRDA
Fra : evil_jew
Vist : 389 gange
200 point
Dato : 22-11-03 16:50

Jeg har købt mig en irda dongle fra cellshoppen.
Når jeg sætter den i, så installerer den også fint nok - men ved sgu ikke helt om det er den rigtige driver den kører med. Har prøvet dem alle til XP.
Men den står som installeret og ser ud til at skulle virke - MEN - den kan hverken finde min Alcatel 735 eller Nokia 6100.
Har prøvet nokiaen mod alcatellen og infrarød virker fint på begge to - så det må jo være donglen det er galt med.

Er her nogen der har købt denne dongle og som kan give mig en step by step vejledning fra jeg tilslutter den og til hvad den skal stå på under indstillinger osv. sådan at den vil virke.

Skriv bare for mere info hvis der skulle mangle noget

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-11-03 22:32
Kommentar
Fra : Leif.h

Dato : 24-11-03 19:27

Hej!
Har selv haft samme problem..
Men af en eller anden grund er xp altid lægere tid om at opdage at der er forbindelse til noget infrarødt den første gang.
løsningen for mig var at lade den porten på mobilen være tændt hele tiden, og så ellers bare lægge den foran doglen, skulle der ske noget efter et par minutter..

p.s du kan nøjes med at vælge standart Irda driver..

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 24-11-03 19:31

Har ladet den ligge der flere gange indtil den infrarøde slog fra på telefonen

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 24-11-03 19:33

Palle> Dine links løser ikke rigtigt noget for mig

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-11-03 20:07

Du har jo 14 dages fortrydelsesret, når du har købt noget på nettet. Hvis forretningen ikke kan hjælpe dig, kan de få den igen?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 24-11-03 20:53

Sender den også tilbage om et par dage hvis ikke den kommer til at virke

Kommentar
Fra : hr.lom

Dato : 25-01-04 00:15

Jeg havde samme problem med IrDa 'en fra Cellshoppen og sendte den tilbage, købte derefter en IrDa fra www.modity.dk til samme pris og den virker perfekt til min Alcatel 735.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-02-04 09:24

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-03-04 17:39

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest, du har jo allerede mistet dine point.
Der er mange der har dit spørgsmål stående, som ikke kan forstå du ikke lukker det.
Jeg siger ikke at jeg skal have point, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-05-04 23:45

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-07-04 13:46

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-08-04 07:53

Du er udelukket for svar
VH Palle Hansen