/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
LOTR I+II+III
Fra : sinius
Vist : 504 gange
200 point
Dato : 19-11-03 16:00

Hejsa. Da jeg også er vild Tolkien fan, men helt bevist ikke har købt nogle af filmenes EE-udgaver, sidder jeg pludselig og bliver lidt nervøs. Er der nogen der har læst noget håndgribeligt dokumentation om, hvorvidt alle 3 films EE- udgaver bliver udgivet i èn boks?? Hvis "ja", hvor kan jeg så finde denne dokumentation?

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 20-11-03 08:14

Jeg skal ikke kunne sige om der er direkte dokumentation for om der gør, men du kan være helt rolig, det er 100% sikkert at de udgiver en box, alt andet ville jo være snot dumt af dem, og det kan man jo se de ikke er

Kommentar
Fra : sinius

Dato : 20-11-03 21:04

der må da være en reklame for den box, et eller andet sted på nettet.

Kommentar
Fra : Don_Pepe

Dato : 21-11-03 09:19

Jeg tror ikke det findes på skrift at der udkommer et box-set, men jeg er ret sikker på at Peter Jackson (instruktøren) og hans distributionsselskab har planer om at udgive alle 3 film i et box-set for at højne deres indtjening.

Accepteret svar
Fra : Dragony

Modtaget 200 point
Dato : 20-05-04 21:13

Bare rolig jeg har selv siddet og blevet lidt nervøs fordi alle har købt dem hver for sig, mens jeg venter på at de udkommer i én box i EE-udgave. Jeg har undersøgt det, og JA det gør de (selvfølgelig ikke foreløbig men nok om et par måneder hvor 3'eren er lavet helt færdig på EE-udgaven. Håber det var svar på dit spørgsmål

Knuz Dragony (Lisa)

Kommentar
Fra : cko27

Dato : 21-05-04 14:26

hvad betyder d der EE???

Kommentar
Fra : Dragony

Dato : 21-05-04 14:32

EE betyder: Extended Edition....

Kommentar
Fra : sinius

Dato : 25-05-04 20:33

jeg holder tråden åben, og håber på at en eller anden kan henvise mig til et sted hvor jeg kan købe den, når den engang udkommer. ellers tak.

Godkendelse af svar
Fra : sinius

Dato : 12-12-04 20:45

tak for svaret, du fik jo helt ret. nu ligger den ihvertfald under mit juletræ.

Kommentar
Fra : Dragony

Dato : 13-12-04 15:04

Så lidt... god jul ;)