/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Nemmeste måde ???
Fra : maya123
Vist : 464 gange
170 point
Dato : 26-02-02 06:28

Kan I give gode tips og henvisninger til, hvordan jeg nemmest smider en ny harddisk (generalt) i mit towerkabinet ????
Gerne lidt idiotsikret *GGGG*
Takker på forhånd og ønsker jer en god dag
Hilsen maya123

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 170 point
Dato : 27-02-02 13:25

Hej Maya 123
Måske kan denne side hjælpe dig
http://www.pc-care.dk/index.asp?P=/Harddisk/harddisk-installation.htm
hvis du ikke kommer ind på selve harddisk instalations siden-klikke du bare over til venstre der hvor der står harddisk
MVH og held og lykke med det
Brian

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 27-02-02 18:00

Hejsa Brian
Jeg var lige inde og kigge på de sider....
1. Der står ligesom ikke hvordan man fysisk montere ??
2. Jeg tænkte på en ekstra harddisk
3. Fik at vide at man kan have en ekstra harddisk liggende på sit bord, men i et andet drev????
Ved du noget om det og hvor jeg henter evt. oplysninger ???
Fortsat god onsdag og tak for det første svar.......
MVH maya123

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 28-02-02 08:19

Jeg har nok udtrykt mig forkert igen
Jeg har 4GB DMA- IDE- 300mhz - IntelCeleron 2, det er jo ikke meget idag ....
Det er en ekstern harddisk, jeg efterlyser montering på, i et towerkabinet...
Kan EIDE, gå sammen med min IDE og kan jeg købe en hvilken som helst
harddisk ????? tænker på mærket ??? jeg vil gerne have 20-30 ekstra
Hav en god torsdag MHV maya123

Godkendelse af svar
Fra : maya123

Dato : 28-02-02 08:26

Tak for svaret briani. MVH maya123

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-02-02 09:55

Hej igen Maya
Jeg må indrømme jeg ikke har så meget forstand på det du spørger om.
men jeg leder stadig på nettet for at se om jeg kan finde et godt svar til dig-og vil vende tilbage hvis det lykkes
Jeg kan godt se at med 4GB kan du ikke gemme meget på din maskine.
Selfølgelig kan du få en større Harddisk i-hvis jeg var dig ville jeg tage min Tower med ned til den nærmeste PC Butik der hvor du bor-og forhører mig der-de vil så fortælde dig hvilken en der kan kører på din maskine-og hvis servicen er i top som den er i de Computerforretninger der ligger i Esbjerg-så vil de instalerer den for dig
så er du også sikker på at den bliver sat rigtig i-og sat ordenlig op
så du kan køre proplemfri
MVH og en rigtig god Torsdag til dig
Brian