/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
ATI Radeon 9600 PRO/GeforceFX 5600
Fra : rkl
Vist : 363 gange
112 point
Dato : 17-11-03 15:13

Hej med jer

Ved der er stillet mange spørgsmål af denne type, men jeg er overraskende nok på udkig efter et fornuftigt grafikkort til pengene
(1200kr + -)
Har kigget på lidt forskelligt og har fundet 2 som ser rimelige ud:

Citat
GeforceFX 5600, 8XAGP, 256MB DDR, TV-Out, DVI, retail

Og dette:

Citat
ATI Radeon 9600 PRO, 128MB DDR, TV-OUT/DVI, retail

De koster omtrent det samme, lige under de 1200. DOg har FX5600 256MB DDR mod Radeon9600 128MB DDR. Ved ikke hvor meget det betyder, men må da indrømme at jeg spiller ind imellem og jo kun ønsker det bedste (Til prisen!)

Håber der sidder nogle hajer derude som kan give mig et par råd - og i må meget gerne komme med andre forslag i prisklassen. TV-out er ikke et must.
Har ikke fundet billigere bulk versioner af ovenstående kort, så hvis de findes må i også endelig give et hint.

På forhånd tak'

Med venlig hilsen Rasmus

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 17-11-03 15:16

Og hvis i har ideer om at et af ovenstående kort er på vej til at dykke kraftigt i prisen inden for den nærmeste fremtid af den ene eller den anden årsag, så giv lige et prej. Kan godt vente en uge eller måske 2.

Accepteret svar
Fra : tomaszhofman

Modtaget 112 point
Dato : 20-11-03 14:38

når den nye DirectX kommer bliver FXen 60% hurtiger så den er den beste.

Godkendelse af svar
Fra : rkl

Dato : 11-12-03 14:02

Yeah right!