/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Feng Shui og kontoret
Fra : A.C.Rosmon
Vist : 492 gange
250 point
Dato : 16-11-03 21:59

Hvad skal der ligge på skrivebordet, og hvor?

Kommentar
Fra : 25

Dato : 16-11-03 22:39

Lån bogen på biblioteket, den giver dig det ønskede svar, jeg har ikke rigtig tid lige nu til at finde frem til det nu. jeg skal op klokken 5.00 !

Eller prøv at søge på nettet under Google skriv Feng Shui som søgeord.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 260 point
Dato : 16-11-03 22:55

Nederst på denne side kan du læse lidt om det der skal/kan være på skrivebordet
http://www.freelancer.dk/default.asp?pageToLoad=visNyhed%2Easp%3FartikelID%3D141
Hvis du som 25 skriver søg på www.google.dk Feng Shui "kontor" eller "skrivebord"
mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-03 16:36

Hej A.C.Rosmon
På den side, som jeg henviser til ser det ud til at krystaller og evt. fredsliljer vil være godt at have på skrivebordet. Det skule forhindre stråling. Håber på at du får det indrettet, så det kommer til at passe til dig.

mvh ans

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 29-11-03 19:14

Jeg har hørt noget om 9 forskellige ting. jeg har sat pointtallet højt, da jeg har brug for nogen der virkeligt er inde i tingene, og som derfor kan komme med nogle helt konkrete svar. Du har ret, der skal en krystal, en plante (fredslilje), mønter, samt noget mere. Hvad mangler, og hvor skal de forskellige ting placeres i forhold til hinanden.

Mvh
A.C.Rosmon

Godkendelse af svar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 30-05-05 20:02

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-05-05 20:05

Selv tak, jeg havde da glemt om denne tråd.