/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
cpi hussar
Fra : dadut
Vist : 1333 gange
85 point
Dato : 16-11-03 09:47

hej jeg har været uheldig at vælte på min scooter cpi hussar er der nogen der ved hvor man kan få nyt plast til rimelig pris på forhånd tak

Kommentar
Fra : Gybsen

Dato : 16-11-03 12:20

Hvad med Thansen??????

Kommentar
Fra : dadut

Dato : 16-11-03 12:31

de har det ikke

Kommentar
Fra : Leif333

Dato : 17-11-03 17:45
Kommentar
Fra : Leif333

Dato : 17-11-03 17:47
Kommentar
Fra : dadut

Dato : 17-11-03 20:27

hej mange tak for dit svar jeg vidste godt at de har det men til de priser kan det vist bedre betale sig at købe en anden scooter

Kommentar
Fra : Hoai

Dato : 23-11-03 01:31
Kommentar
Fra : m.strande

Dato : 23-11-03 18:17

det fås nok ikke billigere en hos aprilia-center. jeg er også lige blevet kørt ned på min hussar. hvad koster det hos din forhandler???

Kommentar
Fra : Leif333

Dato : 23-11-03 18:33

Det er jo tHansen der impoterer CPI hvis man kigger på impotøren thomos der står for importen af CPI og thansens adresse i Middelfart er det den samme, så thansen sælger ikke nogle billige dele til CPI de vil jo ikke konkurrere med sig selv

Kommentar
Fra : m.strande

Dato : 23-11-03 21:18

nej der er noget lort med thansen. de sælger slet ikke cpi dele fordi di er importøre.

du må godt lige skrive hvis du finder et billigt sted. hvor man kan få skjolde.

m.strande@wanadoo.dk

Kommentar
Fra : dadut

Dato : 24-11-03 00:09

hej det er noget pis , men vi må holde hinanden orienteret

koks"e-mail.dk

Accepteret svar
Fra : Leif333

Modtaget 85 point
Dato : 26-11-03 07:43

Jeg har spurgt KG-Import om de ikke kunne importere plastskjolde til CPI.
Og de havde faktisk bestilt en containerfuld plastskjolde til CPI men lige inden den skulle sendes fik T. Hansen det forpurret.
Men KG-Import regnede med at de fik plastskjolde til CPI næste år.
Jeg har forgæves søgt efter skjolde på internettet både i Tyskland Frankrig England Norge og Sverige men kunne ikke finde dem til rimelige priser så det ser ud som om importørerne gør ligesom dem der laver printere sælger dem til den pris det koster at lave dem og så tjene guld på reservedelene

Godkendelse af svar
Fra : dadut

Dato : 02-01-04 11:15

Tak for svaret Leif333.