/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hjælp til demo
Fra : kojja
Vist : 302 gange
20 point
Dato : 13-11-03 22:39

hvem kender nogen, som kan hjælp mig med at lave en demo? har tekst og melody. skal være billigt

Accepteret svar
Fra : Agent2002

Modtaget 30 point
Dato : 13-11-03 23:11

Hejsa

Hvor i landet bor du?
Er du fra Århus området har jeg en idè til dig

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-11-03 08:58

Stilart? Har du musikken på midi eller hva´? Hvor bor du? Hvor langt vil du køre? Har du behov for andre musikere?

Kommentar
Fra : kojja

Dato : 14-11-03 12:49

Hejsa
Jeg er fra Kjellerup nær Viborg. Det er ikke så lange fra århus og det er eller ikke problem til at køre til århus. Jeg har bil. jeg vil meget gerne høre fra jer igen.
jeg kan ikke spille på nogle instrument , det jeg forventer er at der en musikere når jeg synger. helst østjylland.
jeg har ikke så mange penge, jeg vil gerne lave min demo billigt.
Mange tak for svaret og jeg håber at høre fra jer igen.

Godkendelse af svar
Fra : kojja

Dato : 14-11-03 12:52

Tak for svaret Agent2002.
kan du fortælle mig mere om det. jeg kan godt køre til århus.jeg håber på at høre fra dig igen snart.

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 14-11-03 14:05

Ok kojja

Lige en uddybning til dit spørgsmål.

Jeg syntes du skal søge efter bandmedlemer i stedet for.
Den nemmeste måde hvis du vil lave en demo er at købe et software program til din computer "fx. Cubase" Det er et lille hjemmestudio, hvor du kan sammesætte den egen musik.

Mvh Agent2002

Kommentar
Fra : kojja

Dato : 15-11-03 11:09

mener du hvis jeg køber en Cubase, jeg kan lave en god demo? og jeg kan send dem vider til pladeselskab? jeg har prøvet mange gange at søger efter andre medlemer ,men det lykkes ikke. Det er derfor jeg vil meget gerne lave min egen demo. Hvad koster Cubase? Er det nemt at brug? please help more with this matter.

mvh kojja