/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Hvor køber man Oreos?
Fra : dortedyg
Vist : 5088 gange
500 point
Dato : 13-11-03 22:32

Er der nogen der ved hvor i Danmark man kan købe Oreos? (amerikanske chokoladekiks med cremefyld)

/dortedyg

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 13-11-03 22:34

Ligger der stadig en amerikansk butik inde i Rosengården ved Nørrevold?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-11-03 23:35

Mener man kunne købe dem i føtex eller bilka en gang, men ikke helt sikker! De smager ellers godt, men de er fyldt med transfedtsyrer, så man overvejer at forbyde dem i USA!

Accepteret svar
Fra : Queenie

Modtaget 500 point
Dato : 14-11-03 00:39

Ja .. den ligger stadig i Peder Hvitfeltsstræde .. Gå ind på www.americana.dk
Hvis du ikke bor i eller omkring København sender de gerne til resten af landet.

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 28-12-03 14:03

Jeg tror ikke, at du får dem andre steder .. Netto har dem en sjælden gang imellem, når de har amerikansk uge, men det er da også det. Prøv at ringe til den amerikanske købmand, hvis du ikke bor i Københavns området

Kommentar
Fra : dortedyg

Dato : 29-12-03 10:20

De har den i Americana i København, men de koster en formue og det gør fragten også. Jeg vil lige høre, om der er nogen der har set dem andre steder, inden jeg lukker spørgsmålet.

/dorte

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 29-12-03 16:43

Det kan jeg da godt forstå :) Jeg savner dem også MEGET! Men som sagt - hold øje med Netto .. de har dem ind imellem (plejer gerne at købe stort set alt hvad de har i vores Netto når det sker *gg*) .. de har også Mac'n'Cheese og andre spændende ting en gang imellem.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 16:11

Blev dit spørgsmål besvaret? I så fald accepter venligst et svar

Kommentar
Fra : s14

Dato : 08-06-04 15:23

Der er et fantastisk foretagende, der hedder Food From Home - hjemmesiden www.foodfromhome.dk - hvor man kan bestille rigtigt mange amerikanske og engelske produkter, bla. Oreos. De kører så rundt i landet, hvor man selv henter og betaler sine varer ved deres vogn. De holder i rigtigt mange byer, både store og små. Så man slipper for at betale porto. Til gengæld er priserne lidt pebrede for en del produkter - mener det er 69 kroner for et pund Oreos. Men hvis man er desperat nok : )

Godkendelse af svar
Fra : dortedyg

Dato : 08-06-04 16:51

Jo - her er svaret! Tak for svaret Queenie.

Kommentar
Fra : elchief

Dato : 26-11-06 14:04

Jeg har fundet et site der blandt andet også handler med oreos

... der IKKE er lige så dyrt som Americana (som også altid har udsolgt)...

www.dialife.dk

Held og lykke