/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Har jeg købt noget godt ?
Fra : Michael_Schmidt
Vist : 478 gange
30 point
Dato : 11-11-03 21:44

Hej Folk !! Jeg er ny inden for Offroader... jeg har købt mig sårn en Honda MTX 80 cmm (6 gear tror jeg) ..... Er det en god Offroader til at bare ligge og tulle rundt på ... (jeg er 15) ? ... Hvad kan sårn en køre ? jeg gav 3000 kr. er det meget.? den er sårn set ok stand ... !! MVH Michael Schmidt

Kommentar
Fra : inspectorclousseu

Dato : 14-11-03 10:50

alt under en liter er en nitte

Kommentar
Fra : kiso

Dato : 15-11-03 19:51

80'ere køre omkring 90-110 stykker. Det kommer dog meget an på stand og justering og her tænker jeg ikke på kosmetisk stand. Gearing har dog en del at sige om tophastigheden.
Du nævner ikke noget om hvor gammel den er?
3000 kr er dog ikke alverden for en offroader. En eventuel bøde for at køre på vejen med den er ca. det samme*S*

MVH.

Kim S.

Kommentar
Fra : Michael_Schmidt

Dato : 17-11-03 11:58

Hej!!
tak for jeres Kommentarer ....

Du nævner ikke noget om hvor gammel den er? (MVH. Kim S.) Det er en årg. 82 Med nyt Spempel og op honet cyl. den har kørt 150km efter .... så den har ik kørt så meget .
Jeg har fundet ud af den rander ca. 100 km/t og den er ikke helt ude i omdrejningerne .. skal jeg så ikke skifte fortandhjulet 1 tand ned ?

MVH Michael Schmidt

Accepteret svar
Fra : kiso

Modtaget 30 point
Dato : 17-11-03 15:39

Når det er en så lille maskine du har, har det en del at sige for farten, hvor meget du vejer/stor du er.
At skifte en tand ned vil nok ikke skade, hvis den ikke går helt ud i snoningerne.
Årg. 82 er ret gammelt. En så gammel maskine kan man næsten få forærende, men hvis standen er god, så er 3 k sådan set ok.

Kommentar
Fra : kiso

Dato : 17-11-03 15:57

Husk at lukke dit spørgsmål.

Mvh.

Kim S.

Godkendelse af svar
Fra : Michael_Schmidt

Dato : 17-11-03 19:43

Jeg vejer ca. 50 kg 174 høj... Men tak for svarene.... MVH Michael S

Kommentar
Fra : Michael_Schmidt

Dato : 17-11-03 19:44

Hvordan lukker jeg svaret ?