/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Problemer med DVD-afspiller
Fra : Bofh
Vist : 415 gange
200 point
Dato : 11-11-03 01:01

Jeg købte for et stykke tid siden en dvd-afspiller af mærket Minato.

Den virker for så vidt fint nok, problemet er, at når jeg slukker for afspilleren, er skræmen på mit tv (Panasonic) helt sort.
Den forbliver sort, til jeg enten hiver strømmen fra, eller scartstikker ud af tv'et.

Jeg kan sagtens høre tv-programmet i baggrunden, men altså ikke se hvad der sker.

/Bofh

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-11-03 05:52

Prøv med fjernbetjeningen at vælge et program.

Kommentar
Fra : sambo

Dato : 11-11-03 09:49

Hvis du benytter scart tilslutning til tv'et kopler Panasonic'en automatisk over på din videokanal/DVD, men ikke tilbage igen, dette skal du selv gøre med fjernbetræningen eller ved at slutte din DVD til på anden måde.

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 11-11-03 12:18

Jeg kan sagtens vælge abdre kanaler på fjernsynet, billedet forbliver bare sort.

/Bofh