/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
HP Photosmart 735 div.
Fra : Henrik10
Vist : 811 gange
40 point
Dato : 06-11-03 10:34

Jeg er en helt ny til digitalfotografering og efter at have læst mange reviews - meninger og prøvet at sætte mig ind i vigtighen af Pixels optik osv. faldt mit valg på en et HP Photosmart 735 (midt budget var på 2000).

Mit eller mine spørgsmål er nu:

1. Er der andre der har købt dette kamera og hvad er jeres oplevelse af det ?
2. Er der nogen der med held har brugt autofunktionen til indendørs billeder (mine bliver nemlig ikke særligt gode ved flash og kunstig lys med auto)
3. Har i ikke nogle rigtig gode råd til fotografering med dette kamera (generelle råd er også meget velkomne)
4. Har i nogen favorit nesteder til fremkaldelse af billeder.
5. Har i noget som helst der er rart for en Noob digi fotograf så bare skyd løs

Håber i kan hjælpe

Kommentar
Fra : Terkelskov

Dato : 06-11-03 10:57

Hej Henrik
Prøv at se på denne side http://www.edbpriser.dk/
Se under: Forside Hardware Digital Kamera Søg på PhotoSmart 735 og klik på bedømmelse

God fornøjelse.

Accepteret svar
Fra : Faur_the_one

Modtaget 50 point
Dato : 06-11-03 11:01

Jeg har købt sådan et kamera, jeg vil sige at hp 735 kræver de rigtige indstillinger, og det er autofocus ikke den bedste til at finde ud af, det jeg mener er st du skal gøre det manuelt for at få de bedste billeder, af hensyn til de dårlige billeder i mørke, kan igen være pga at den står i autofocus, hp735 har mange indstillinger som gør det til et lidt svære kamera at bruge, men med de rigtige indstillinger er det et godt kamera,,
Dette er dog kun min personlige menig, jeg har ikke set nogen test ang dette..

VH
Faur

Kommentar
Fra : Henrik10

Dato : 06-11-03 12:00

Ok vil jeg lige teste lidt og vende tilbage - skulle der være andre der har gode råd er i stadig velkomne med indspark

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-11-03 20:31

Har du set her:
http://www.dpreview.com/reviews/specs/HP/hp_735.asp
Det ser ikke så tosset ud.
Men prøv lige at holde øje med hvad et SDcard koster
Emesen.

Kommentar
Fra : Henrik10

Dato : 07-11-03 10:57

Ja er det bare mig eller hamrer priserne op og ned på dem ?

Kommentar
Fra : Faur_the_one

Dato : 07-11-03 11:00

For ca 6mdr siden gav jeg 1880dkr for mit, så jeg syntes de holder prisen ok,.

Godkendelse af svar
Fra : Henrik10

Dato : 12-11-03 16:25

Tak for svaret Faur_the_one. Har efterhånden fået styr på de mange funktioner