/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
jeg vil gerne sælge tøj
Fra : splitz
Vist : 4830 gange
100 point
Dato : 06-11-03 02:06

hejsa....
Jeg vil meget gerne høre fra personer der evt mangler fritidssælgere af tøj eller fra nogen der ved hvordan man får kontakt til nogen der gør....
mvh
jeanette

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 06-11-03 02:22

Hej Jeanette,
Det kan du tro.. skriv til denneher: jti@alletidersmode.dk

Kommentar
Fra : sismofyt

Dato : 06-11-03 02:22

Er det noget bestemt tøj, du vil sælge? Ellers ved jeg, at firmaet Friendtex altid søger nye sælgere. Man binder selv nogle penge i projektet (varelager m.m.), men har derefter et færdigt koncept...

Venlig hilsen Sismo

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 06-11-03 02:39

Try Me og Feel Free tøjserierne er kendetegnet af..
- Løbende kollektionsudvikling - ikke kun et par kollektioner om året - Det betyder at selv om man ikke har mange kontakter at holde hjemmesalg hos, kan man komme oftere med nye ting.
- Fuld 60 dages returret !!!
- Rigtig god grund avance - Plus en virkelig god bonusplan. Jo mere du sælger jo højere bliver din avance.
- Et rigtigt godt samarbejde sælgerne imellem.. Mangler man lige en bestemt model i en bestemt størrelse, så går der en e-mail ud, og man har som oftest varen til sin kunde i løbet af et par dage.
mvh
Jens

Kommentar
Fra : splitz

Dato : 08-11-03 22:04

Jeg søger ikke noget bestemt mærke men som sagt ønsker jeg et firma/en privat hvor man bestiller tøjet og betaler efter salget

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 09-11-03 11:06

Hvor i landet bor du splitz?

Kommentar
Fra : splitz

Dato : 10-11-03 16:35

jeg bor mellem vejle og fredericia

Kommentar
Fra : infinety

Dato : 19-11-03 16:10

prøve hos mimo firouzan. www.mimo.nu

Accepteret svar
Fra : johnni

Modtaget 100 point
Dato : 03-12-03 01:40

hej jeanette prøv denne her..

http://www.venuslingerie.dk/
mvh.johnni.

Godkendelse af svar
Fra : splitz

Dato : 08-12-03 08:43

Tak for svaret johnni.

Kommentar
Fra : pnfashion

Dato : 22-01-04 06:10

Hej Jeanette !

Vi er et firma der sælger dametøj, teenagetøj, tilbehør mv. Klik ind på vores hjemmeside www.pnfashion.dk og se kollektionen fra år 2003. Størrelserne går fra xs - 60.
Har du lyst til at få vores nye katelog, hjælp til opstart eller har du andre spørgsmål kan du kontakte os via hjemmesiden.
Har du lyst til at sælge børnetøj, kan vi også tale om dette.

Med venlig hilsen

Pia Nielsen

Kommentar
Fra : Vani79

Dato : 31-08-10 12:41

Hej!

Jeg har noget tøj, hvis du stadig er int. I at sælge.

Mvh Vladimir