/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Fyrværkeri på film
Fra : madsus
Vist : 2166 gange
1 point
Dato : 05-11-03 14:30

hejsa nogen som har fyrværkeri film ligende eller kender en side.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 05-11-03 14:45

Hvem gider researche for 1 point?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-11-03 00:29

Hej Madsus

Jeg har været inde og søge lidt.....både på gamle nyheder på DR og TV2 for at se om jeg kunne finde noget fra nytårsaften 1999/2000 .....og på google, men desværre uden resultat måske der var noget på de japanske sider, men det fandt jeg aldrig ud af

..........skriver dette, så du ved at der er nogle der godt gider researche for 1 point

men held og lykke med søgningen

// Toupie

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 13-11-03 13:30

Hva´med at søger efter nogle fyrvækeriproducenter på nettet.
Det kan være at de har filmstumper med deres produkter i aktion.

thomas

Accepteret svar
Fra : bigjohngarvey

Modtaget 1 point
Dato : 17-12-03 23:42
Kommentar
Fra : bigjohngarvey

Dato : 17-12-03 23:50

Hvis der i øvrigt er nogle der har erfaringer med rigtig godt fyrværkeri, så vil jeg meget gerne høre om det, da jeg sammen med min bror gør meget ud af krudtdelen nytårsaften. Det er især omkring raketter.

Mine klare favoritter er El'grande og Mr. Big, men disse er udgået af produktion og er meget svære at skaffe. Nogle der har afløsere.

Håber ikke det lød alt for nørdet

På forhånd tak

Godkendelse af svar
Fra : madsus

Dato : 20-12-03 19:05

Tak for svaret bigjohngarvey.

Kommentar
Fra : bigjohngarvey

Dato : 21-12-03 14:41

Selv tak

Desuden er der:
http://www.kmtnord.dk/skivekrudt/galleri.htm
http://www.hoejens.dk (dog ikke til private)
http://www.krudtlageret.dk/ den er go'

Kommentar
Fra : madsus

Dato : 22-12-03 21:11

Tak jeg kendte allerede de to øverste men ellers TUSIND TAK