/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Groendael
Fra : g_h
Vist : 645 gange
100 point
Dato : 03-11-03 15:12

Vi har lige mistet vores hund. Rambo, en Tervueren, fik konstateret kræft i mavesækken!
Vi vil have en belgier igen, men en Groendael denne gang! (for ikke at sammenligne for meget)
Jeg vil gerne have tips til, hvor der evt. kan være Groendael hvalpe til salg!!
Enten nu, eller om der er planer om hvalpe-kuld.

Gert

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 03-11-03 15:26

skriv Groendael i din søgemaskine(skift evt til anden søgemaskine) se evt.http://images.google.dk/images?q=groendael&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning klik på billedet og der er en henvisning

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 03-11-03 15:31

Nu er jeg jo ikke dum!!!
Alle søgemaskiner er afprøvet og der er ingen hvalpekuld på nettet!

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 03-11-03 15:33

Nu er jeg jo ikke dum!!!
Alle søgemaskiner er afprøvet og der er ingen hvalpekuld på nettet!

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 03-11-03 15:33

Nu er jeg jo ikke dum!!!
Alle søgemaskiner er afprøvet og der er ingen hvalpekuld på nettet!
Det er derfor jeg prøver her!!!

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 03-11-03 15:38

www.belgiskehyrdehunde.dk/ viser sig at være bedre end den jeg foreslog før

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 03-11-03 15:44

Som sagt, alt er afprøvet!!
Også www.belgiskehyrdehunde.dk , da vores nu afdøde hund, er købt gennem klubben

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 03-11-03 15:47

der er hvalpe fra 18-9-03 på denne side /home.swipnet.se/tetenoir/

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 03-11-03 15:49

undskyld forkert hvalp

Kommentar
Fra : 25

Dato : 03-11-03 16:53

Hvad med Dansk Kennek Klub?

Kommentar
Fra : 25

Dato : 03-11-03 16:53

Hvad med Dansk Kennel Klub?

Accepteret svar
Fra : modersvilje

Modtaget 100 point
Dato : 03-11-03 17:09

http://www.dog-inn.com/index.html
Prøv denne side der både danske og svenske kenneler at vælge imellem,

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 03-11-03 17:16

Hej g_h
Skal det være Groenendael?, der er nemlig ikke mange på markedet, i øjeblikket er der jo mest gang i Malinois.
Der er i hvert fald ikke nogen på specialklubbens hvalpeliste, så du må nok ud og lede på det "sorte marked", hvilket jo også kan være godt nok, men så er vel ikke andet at gøre end at læse annoncer i dagbladene.
Hvalpelisten har for øvrigt Malinoishvalpe.

Held og lykke
dabj

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 03-11-03 17:21
Kommentar
Fra : cantona

Dato : 03-11-03 18:15

hej g_h

du har prøvet alt på net
det kunne være der er nogen men jeg kan ikke love det prøv´at kontakte hvalpe anviserne på
http://www. belgiskehyrdehunde.dk , de kan måske hjælpe dig de har fingeren på pulsen og ved hvad der rør sig i øjeblikket
hilsen cantona

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 03-11-03 18:50

Jeg er vidt omkring i øjeblikket:
Venter besked om en uge eller to vedr. en hvalp fra Ungarn:
Købsprisen er noget billigere, end i DK, men vi skal så selv hente den!!!

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 05-11-03 06:46

Jeg har et par "hvis" og "måske" på hånden,
men vil stadig gerne høre om evt. hvalpekuld

Gert

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 05-11-03 21:43

Hurra-hurra!!
Fem nye Groenendael hvalpe, har set dagens lys i Ungarn og en af hannerne, står vores navn på...!
Lidt af omveje, fandt vi kennelen gennem et link fra "dog-inn", så pointene tilfalder modersvilje!
Tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : g_h

Dato : 05-11-03 21:44

Tak for svaret modersvilje.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 05-11-03 21:53

TILLYKKE

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 05-11-03 23:04

selv tak