/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hvordan laver man sin egen hjemmeside
Fra : grise_bassen
Vist : 537 gange
200 point
Dato : 01-11-03 15:02

hvordan laver man sine egen hjemmeside jeg er helt ny og ved der for ikke særligt meget om det. findes der ikke et program og nogle guids. jeg har hørt at der findes nogle programer der selv laver de der svære koder som jeg heller ikke ved særligt meget om jeg tror de kaldes "what you see is what you get" men er ikke sikker på om sådan nogle programmer overhovedt findes. håber der nogle der kan hjælpe mig

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 210 point
Dato : 01-11-03 15:25

Hejsa grise_bassen

Prøv at gå ind på Ritas hjemmeside,hun har virkelig en god guide til hvordan man laver hjemmesider.

http://www.ritaolesen.dk/

Mvh Brian

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 01-11-03 15:28

www.jubii.dk kan du også oprette din egen hjemmeside, de har forskellige skabeloner du kan bruge og guider dig gennem at sætte fx. tekst og billeder ind.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-11-03 15:29

Hej.

Her kan du også få råd og vejledning som begynder:

http://www.a-begynder.dk/frontpage/frontpage.htm

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 01-11-03 17:38

Jeg vil anbefale dig at begynde som jeg gjorde, nemlig med FrontPage Express den kan du helte ganske gratis her http://www.mkdata.dk/pctutor/software/fpe01.htm det er et let program jeg mener der er god at lære af og det er et "what you see is what you get"
Så kan du købe hæftet "Hjemmesider med FrontPage Express" til ca. 50,- så er du allerede langt.

MVH: Monsen.

Kommentar
Fra : grise_bassen

Dato : 01-11-03 20:06

hvor kan man købe dette hæfte henne

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-11-03 20:19
Godkendelse af svar
Fra : grise_bassen

Dato : 02-11-03 11:55

Tak for svaret briani.