/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Suzuki street magic!!!
Fra : Caam2
Vist : 2260 gange
90 point
Dato : 31-10-03 16:19

Hej. Hvad er de gode / dårlige sider ved en ssm. Kunne godt bruge lide meninger fra andre... Hvor finder jeg de bedste sider på nette om ssm...
Ps. Hvad må såden en koste brugt...

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 31-10-03 16:24

Jeg syntes den er for lille, det er eneste problem.... Det er ikke noget problem så længe man ikke er over 2 meter høj, men nogen mennesker ligner idioter når de kører på den... Den kører ekstremt godt, den er pisse nem at få til at flyve. Det er efter min mening en fed scooter, med et fedt look, og så er det nok den ultimative show-scooter, fordi den er så nem at gå på baghjul og lave stoppies osv. !

Hvad skal de sider indholde ? Hvis du bare vil se ssm'er så prøv www.scootergalleri.dk og www.mopedgallery.dk

Accepteret svar
Fra : jimbo3

Modtaget 100 point
Dato : 31-10-03 16:48

Problem man sidder ikke så godt på den til lange ture og man må ikke være for høj. gode sidder: det er en kanon maskine jeg har selv haft en og savner den. og de er nemme at få til at gå på baghjul, man skal bare lige lære det. den skal max koste 8000 kr brugt. vh jimbo3

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 31-10-03 17:53

Jeg er 174cm høj. Hvis den må koste 8000,00 kr. hvorlangt må den så ha kørt, samt alder... Jeg kan sagtens nøjes med en lovlig, der kører 60/65 kmt...
Ps: Er det rigtigt at den ikke laves mere...

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 31-10-03 21:09

Så vidt jeg ved bliver de da stadigvæk produceret, hvis du vil kan du tjekke på www.pgo.dk ... Efter min mening er alder og hvor langt den har kørt underordnet når vi snakker ssm da det er en så ny scooter at den ikke kan have kørt i mange år, så bare den er velholdt og kører godt!

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 01-11-03 18:53

Flere meninger ønskes. Savner links på det tekniske, motor osv...
Ps: Den er udgået af produktion...

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 01-11-03 18:58

Hmm ja den er sgu udgået.... Men jeg ved de stadigvæk har den stående hos mange forhandlere....

Motortype – 2 takt
49 cm3, luftkølet

2,8 HK

Boring/Slaglængde
41mm x 37,8mm

Startersystem
EL/kick

Transmission
Aut.

Sædehøjde
705 mm

Tørvægt
78 kg

Bremser for/bag
Skive/Tromle

Dæk for/bag
120/70-12 – 130/70-12

Tankindhold
6.4 l

Kort og langt lys
Nej

Hvis du vil vide mere siger du bare hvad du vil vide...

Godkendelse af svar
Fra : Caam2

Dato : 13-11-03 15:38

Tak for svaret jimbo3.

Kommentar
Fra : DJSAMMY

Dato : 28-01-04 19:06

Daws jeg har hørt at man skal køre den til inden man skifter cylinder og det . Hvis hvor langt så ????