/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
at sætte kickstarter på maxi p
Fra : 0701ejac
Vist : 546 gange
60 point
Dato : 30-10-03 22:44

Jeg har fået tildelt en opgave:At sætte kickstart på en maxi p
Kan det lade sig gøre nemt?
Er der nogle der har prøvet det?
Håber på et svar,her på det fedeste forum

På Forhånd Tak PUCH MAXI FANS!!

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 30-10-03 22:58

Det kan du umidlebart ikke da den ikke er bygget til dette. Men du kan jo altid købe en K motor, de koster jo ingenting, og smide i stellet... Sværer er det jo ikke !

Kommentar
Fra : 0701ejac

Dato : 30-10-03 23:01

Koster ingen ting? har du en til salg
Jeg synes ellers at den er dyr hos protuna

Kommentar
Fra : 0701ejac

Dato : 30-10-03 23:08

undskyld ikke protuna men west import

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 31-10-03 06:23

ja, men du behøver jo ikke købe en ny ! (selvom det ville være blæret!) Men på www.dba.dk køber du da bare en billig Puch Maxi motor, evt med et stel....

Accepteret svar
Fra : pizza

Modtaget 60 point
Dato : 31-10-03 08:30

Jeg har haft en del maxi'er i mit liv både med og uden kickstart, motorerne passer sammen, det går først galt hvis du prøver med en 2 gearet maxi motor så skal man til og bøje i stellet for og få plads, det er bare noget lort med fodhvilerne på et p stel men man har kunne købe et sæt ved thansen der laver det om, jeg brugte altid en gevindstang, 4 møtrikker og selvfølgelig de originale fodhviler.

Hilsen brian

Godkendelse af svar
Fra : 0701ejac

Dato : 31-10-03 09:23

Tak for svaret pizza.