/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Vurdering af site / markedsføring på net~
Fra : steenolsen
Vist : 533 gange
100 point
Dato : 29-10-03 10:04

Hej!

jeg har for nylig lanceret min nye shop og kunne godt tænke mig at få lidt respons på den...

Designmæssigt:
- Hvordan er designet?
- Sælger siden produktet?
- Er der nok/for meget/tilpas information?
- Gode råd?

Markedsføring (budget kr. 2.000,-):
- Hvordan markedsfører jeg bedst shoppen på nettet?

Bruger p.t. banner.dk og det ser ikke ud til at have den store effekt.... Forslag modtages gerne

I kan se siden på http://effort.dk/shop

På forhånd tak for dit input
Steen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-10-03 10:23

Hej Steen

- Hvordan er designet? Flot, enkelt og opfylder formålet.
- Sælger siden produktet? Tjahh! Nu er der jo kun et produkt, og du er en i blandt mange. Her drejer det sig nok om at ligge i toppen på søgemaskinerne - især Google da den ligger bag de fleste.
- Er der nok/for meget/tilpas information? Som sagt kun et produkt (digital kamera) og her er der informationer nok. Dog kunne jeg personligt også tænke mig at se et link til producenten.
- Gode råd? Fjern det sex-skrammel... du skræmmer flere kunder væk end det gavner dig.
- Hvordan markedsfører jeg bedst shoppen på nettet? via bla. http://www.partner-ads.com/dk/

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : steenolsen

Dato : 29-10-03 15:47

Hej Søren (og andre),

Det er bestemt ikke meningen at der skal være reklamer for sexudstyr eller sexsites på shoppen! På banner.dk står der specifikt, at der ikke findes bannere eller kategorier i den retning....

Partnerads har jeg prøvet tidligere - som modtager - ikke som afsender. Der synes jeg ikke det virkede specielt professionelt, men hvem ved - kan da prøve igen. Tak for indlægget.

Andre kommentarer?
Steen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-10-03 16:02

Hej Steen
Jeg afprøvede ikke de links (små ikoner) nederst til venstre, men teksten på den ene fik mig omgående til at virke afvisende for resten af sidens indhold, og det er/var vel ikke formålet. Ikke fordi jeg er "sippet" men ordlyden "Erotik-salg.dk" fik nakkehårene til at rejse sig hos mig.
Hygge...
Søren

NB: Benytter selv Partner-ads på min side, men det er ikke en kommerciel side - mere lidt for sjov
http://www.s-marquardsen.dk jeg har nu ikke noget at klage over ang. professionlle look - det hele foregår jo pr. automatik og deres konto-oversigt er da ganske lige til.

Kommentar
Fra : steenolsen

Dato : 29-10-03 16:11

Ok - hvor mange besøgende får du via dine bannere?
Steen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-10-03 16:33

Ikke alvedrens... jeg tror nu heller ikke alverdens på banner-reklame, jeg er stadigvæk af den overbevisning, at det bedste er at ligge i toppen på søgemaskinerne... med det budskab man nu har. En god blikfangs-tekst på søgemaskiner er 100 gange bedre end bannere. Fold er efterhånden ved at brække sig over bannere, popups osv. alle midler bliver taget i brug for at bekæmpe den, men ALLE benytter søgemaskinerne til at slå "ting" op... og der kommer flere og flere til hver dag.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-10-03 16:35

Ups! Et par enkelte stavefejl... du fanger det nok
Afvent lidt og se hvad der måtte dukke op fra andre
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-10-03 16:39
Kommentar
Fra : steenolsen

Dato : 30-10-03 12:07

So...

Pengeoverførsel er rettet til Bankoverførsel - tak for tippet Navid

Jeg har ændret baggrunden til venstre fra streger til noget "andet". Hvad synes I om det nu? Synes selv det er bedre (selv om jeg godt kunne lide stregerne )

Kan se at der er mange erotik-bannere på siden, hvilket undrer mig for banner.dk skriver i betingelserne at tilmeldte sider ikke må være pornografiske/erotiske.

Steen

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 29-07-04 07:48

Hej Steen

Et rigtigt godt sted at markedsføre sig på, er Den blå avis på nettet. Du kan afprøve det for ca. 200 kr. pr. uge.
Min omsætning steg 200% den første uge. Jeg mener det hedder en topannonce. Men kontakt en af deres medarbejdere.
Efter at have afprøvet det, kan du evt. vælge et sponsorlink, det koster ca. 5.000 kr. om året.

Venlig hilsen
Karin Knudsen
www.loppetjansen.dk