/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Byggemand Bob
Fra : Herningpigen
Vist : 1335 gange
100 point
Dato : 28-10-03 14:08

Hej

Er der nogen, der kan den danske tekst på Byggemand Bob sangen??

Kommentar
Fra : patrick.1

Dato : 29-10-03 13:37

Kan nynne den på dansk, hjælper det :) De sender jævnligt Bob på DR1-børnetime, og i indledningen synger de den på dansk, så igang med videoen og optag, så kan du jo skrive den ned bagefter........god fornøjelse !

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 07-11-03 01:20

Hvis herningpigen nu mangler en Video, eller viden om hvordan hun gør, var det måske en god ide - for en der har mulighed, tid og lyst - at tilbyde hende at gøre arbejdet for hende.

mvh.
steen

Kommentar
Fra : plask2

Dato : 07-11-03 17:29

hun er ikke den eneste der leder efter teksten. og det kunne jo være rart hvis den bare var et eller andet sted. håber at nogen kan hjælpe os.

Kommentar
Fra : brina504

Dato : 26-11-03 18:27

bob han bygger lortet gør i syykker ja DET PASSER bob han er en spadser

Kommentar
Fra : brina504

Dato : 26-11-03 18:27

bob han bygger lortet gør i syykker ja DET PASSER bob han er en spadser

Kommentar
Fra : plask2

Dato : 26-11-03 21:15

ja man ved jo hverken om man skal grine eller græde når man læser at nogen folk kan være så langt ude og skrive den slags. men ok, små hjerner---små fornøjelser. GOD JUL.

Kommentar
Fra : Herningpigen

Dato : 26-11-03 21:29

Ja du har ret plask2

Takker for næsten alle svarene *S*

Knus

Accepteret svar
Fra : p.pehrson

Modtaget 100 point
Dato : 29-11-03 14:48

Bob, han bygger
Kan de klar' det?
Bob, han bygger
Ja de kan!

Ratti og Rumle og Tromle og
Kranberg og Vinnie er med på sjov

Bob og hans folk de morer sig
Arbejder sammen på gade og vej.

Bob, han bygger
kan de klar' det?
Bob, han bygger
Ja de kan!

Bitten og fugl, Thomas og Smut
Er de mon venner? Ja absolut.

Bob, han bygger
kan de klar' det?
Bob, han bygger
Ja de kan!

Mvh
-peter

Kommentar
Fra : plask2

Dato : 30-11-03 13:20

hej Peter, det er bare rigtig super at du havde lyst til at hjælpe med at fremskaffe sangen. nu bliver børnene nede i vuggestuen helt sikkert rigtig glade. endnu engang tak for hjælpen, du må ha en rigtig god jul.

Godkendelse af svar
Fra : Herningpigen

Dato : 30-11-03 13:30

Tak for svaret p.pehrson.

Kommentar
Fra : plask2

Dato : 30-11-03 21:58

en lille hilsen til herningpigen, det var super at peter til sidst vi

Kommentar
Fra : p.pehrson

Dato : 01-12-03 03:55

det var så lidt, min søn på 2 er helt vild med Bob så jeg var da nødt til at lære sangen

Kommentar
Fra : Herningpigen

Dato : 01-12-03 06:30

Plask2 ja det var det *S*