/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Funktioner i nero brænderprogram
Fra : briani
Vist : 1187 gange
200 point
Dato : 16-02-02 10:59

Hej med jer
Jeg kører med-efter min mening den bedste brænderprogram der findes nero version 5.0.3.9
når man åbner nero-kommer der en masse forskellige funktioner under ny kompilering ude til venstre
Cd-rom. Lyd-cd. cd-kopiering-det er de tre jeg bruger
Men hvad kan man bruge de andre funktioner til
Mixed mode cd?
Video-cd?
Super video cd?
Cd-rom(boot)?
Cd-rom (Hybrid)?
Cd-rom (udf)?
Cd-rom (udf/iso)?
Er der en der kan forklarer mig på dansk hvad disse funktioner kan
MVH og en rigtig god lørdag Brian

Accepteret svar
Fra : summer

Modtaget 210 point
Dato : 16-02-02 11:47

Hvis du har installeret Nero 5.0.3.9 efter din cd-rom, har du også et udførligt dansk hjælpeprogram på dansk, som grundigt forklarer alle funktionerne.
Du har også ret til gratis at hente den sidst nye opdatering her:
http://www.nero.com/en/download.htm Nero 5.5.7.2 Her kan man lave fine cowers, så ens cd'er ser helt prof ud.
Nero5572.exe (from Server 5)
Danish (600 KBytes)
Danish (2.60 MB)
Bare download og gem dem hvor du plejer. Bag efter installerer du dem en for en. Tænk ikke på din gamle install. Det finder opdateringen selv ud af.
Du har ret, Nero er et kanon brænderprogram.
Hejsa fra
summer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-02-02 12:31

Ja det kunne jeg også godt tænke mig at vide da jeg også bruger nero og
heller ikke kan finde ud af det. Men står det ikke under hjælp?

"briani" <briani.news@kandu.dk> wrote in message
news:sWpb8.11848$5L3.542648@news010.worldonline.dk...
> Hej med jer
> Jeg kører med-efter min mening den bedste brænderprogram der findes nero
> version 5.0.3.9
> når man åbner nero-kommer der en masse forskellige funktioner under ny
> kompilering ude til venstre
> Cd-rom. Lyd-cd. cd-kopiering-det er de tre jeg bruger
> Men hvad kan man bruge de andre funktioner til
> Mixed mode cd?
> Video-cd?
> Super video cd?
> Cd-rom(boot)?
> Cd-rom (Hybrid)?
> Cd-rom (udf)?
> Cd-rom (udf/iso)?
> Er der en der kan forklarer mig på dansk hvad disse funktioner kan
> MVH og en rigtig god lørdag Brian
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-02-02 13:20

On Sat, 16 Feb 2002 12:30:44 +0100, "Jeremias Sørensen"
<jimme@ungdom.dk> wrote:

>Ja det kunne jeg også godt tænke mig at vide da jeg også bruger nero og
>heller ikke kan finde ud af det. Men står det ikke under hjælp?
>
Jo, det hele står i Nero Help file og hvis man vil have det på
dansk er det da bare at hente den danske sprogfil fra Nero's
website.

Mvh Mogens

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 16-02-02 14:07

Tak for svaret summer.
Jeg vidste godt at der fandtes en hjælpeprogram i nero
har bare aldrig været omme og kikke i den-før nu(dovenskaben længe leve)
men du har ret-der står det hele faktisk godt beskrevet-alt hvad jeg spurgte om
og så fik jeg lige opdateret min danske version til en nyere version udfra din henviste links
så tak igen
MVH og en rigtig god Weekend til dig
Brian

Kommentar
Fra : summer

Dato : 16-02-02 18:18

Tak for pointene. dejligt at hjælpe hinanden :] Også god weekend til dig
vh.
summer