/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Robbie Williams/DVD Swing when youre win~
Fra : Wollepete
Vist : 540 gange
100 point
Dato : 27-10-03 15:33

ER der nogen der aner hvor f...... man kan få fat på RW's koncert fra Swing when youre winning som DVD og ikke kun CD.... ?????

har ledt efter den i laaaaaaaaaaaang tid... men er sgi ikke helt sikker på at den kan købes som DVD/Video...

Tak for hjælpen

Wollepete

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-10-03 15:43
Kommentar
Fra : Wollepete

Dato : 27-10-03 15:53

Hej Brian .. tak for dit hurtige svar.... men jeg kan ikke helt se på siden hvor man kan få den som DVD..... musikken har jeg ... men jeg ønsker at gense koncerten....) men kan som sagt ikke helt se hvor man kan få den som DVD...

mvh

Ole P

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-10-03 15:59

Hejsa Ole

Sorry jeg beklager mit hurtige svar

der er nemlig ingen dvd på linket men kun cd.

har prøvet at lede flere steder efter den,men det er kun cd der dukker op,så jeg tror ikke den findes på DVD.

Mvh Brian

Accepteret svar
Fra : crippleshrimp

Modtaget 110 point
Dato : 27-10-03 16:59

Hej Wollepete

Jeg tror, jeg ved hvorfor du ikke kan finde den nogen steder. Jeg mener, at den DVD du søger, i virkeligheden hedder noget andet end "Swing when you're winning". Jeg tror den hedder "Live at the Albert". Der er i hvert fald de samme numre på, som på cd'en "Swing when you're winning".

DVD'en kan købes på www.cd-wow.com ved at søge under Robbie Williams. På denne side koster DVD'en 10.99 £ (ca. 120-130 Dkr.) og det er væsentlig billigere end i Danmark. Og portoen er gratis!!! Men det kræver selvfølgelig et Dankort.

Hilsen

Crippleshrimp

Godkendelse af svar
Fra : Wollepete

Dato : 28-10-03 09:01

Hej crippleshrimp.

Mille Grazie.... fantastisk....men det er dog utroligt..

1000000000000000 tak for din besvarelse... you've made my day..

Ole p

Kommentar
Fra : crippleshrimp

Dato : 28-10-03 19:18

Anytime...