/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
The sims deluxe edition,on holiday og ni~
Fra : madsus
Vist : 393 gange
20 point
Dato : 27-10-03 12:53

Hejsa alle sammen er der nogle som kender nogle snydekoder til disse 3 spil ????
jeg ville blive meget gald hvis nogen gav mig nogle koder til.
Mhv Mads

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-10-03 13:22

Prøv og søg på www.google.dk I søgefelter skriver du spillets navn derefter cheats trainers og trykker på søg

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 20 point
Dato : 27-10-03 14:57

Her har du en oversigt over alle cheats og FAQ´s til sims spillene bare led på listen http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/list_s.html.

On holiday: http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/data/14826.html
De andre to finder jeg ikke rigtigt noget til.:!

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-02-04 12:53

ingen point uddelt endnu..? Hvad med atgive et af svarene de lovede points..?

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : madsus

Dato : 13-02-04 14:02

Tak for svaret mikael_hanna.