/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Klon grafikkort
Fra : lakrisan
Vist : 285 gange
80 point
Dato : 27-10-03 00:51

Kan man klone sit grafikkort og se film på fjernsyn, samtidelig med at man arbejder på sin pc skærm. Som det er nu kan jeg ikke røre min pc'er uden det ses på tv'et. Hvis der er nogen der kan hjælpe så gør det gerne udførligt da jeg ikke er nogen computerhaj. Jeg har geforce4 ti4200, og driver 45.23_win2kxp_english_whql.exe fra nvidia.
MVH Lars

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-10-03 15:26

Ja det kan man, men jeg vil foreslå du giver 60KR for det nye K-Komputer nr 15, her er en total gennemgang af hvad man skal gøre i kontrolpanel/administration/tjenester, for at fortælle comp. hvor film skal sendes til osv.
Ydermere er der en gratis AVG antivirus med opdateringsret, og Unlead Videostudio 6 SE, som regnes som et ef de bedste videoredigeringsprogrammer.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 80 point
Dato : 30-12-03 12:26

Spørgsmålet har stået længe, og du bedes lukke det, ved at give point til den der kom nærmest svaret, uanset om du mener at dit spørgsmål er besvaret.
Du giver point ved at trykke accepter som står til højre ud for kommentar.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : lakrisan

Dato : 08-01-04 11:04

Tak for svaret pallebhansen.