/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvor finder jeg en "pejse video"?
Fra : dux_delux
Vist : 3809 gange
50 point
Dato : 26-10-03 21:30

Hej med jer!
Nu har jeg ledt länge men det er helt umuligt at opdrive en "pejse video"... I ved, sådan en kitch én, som er en video indspilning af en pejs med ild i...
den skulle lune godt her under de kolde mörke vintermåneder...
Jeg ved at Video Netto havde dem engang, men de blev revet väk..

Kan nogen hjälpe?
Enten video, dvd eller divx,avi,mpeg ...eller lignende så jeg kan spille den på min computer..

Ha det!
Mvh Dux

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 26-10-03 21:34

Jeg har en på DVD. Hvad vil du give?

Skriv til jan_winum@mail.com

//sub

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 26-10-03 21:34

Jeg har en på DVD. Hvad vil du give?

Skriv til jan_winum@mail.com

//sub

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-10-03 21:49

Tror du kan finde den her! http://www.pgent.com/fireplace.htm Der er vist oven i købet et minuts gratis realplayer video hvis du kan findeud af at downloade det! Så kan du jo bare vise det mange gange!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-10-03 21:51
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-10-03 21:54
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-10-03 21:57

Og her er den ultimative løsning! Så skal du bare skaffe et video kamera og optage den http://www.philippejse.dk/produkt_pejs_oversigt.htm

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 26-10-03 22:04

hahaha....tak Tedd...
jeg tror i det lange löb at din sidste lösning vil varme mest... ;)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-10-03 22:07

Ja

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-10-03 22:10

Det er godt nok et kitchet spørgsmål! men egentligt ret fedt! Gad vide hvor mange gange man bruger sådan en video/dvd? Har dog selv tænkt på at anskaffe sådan en bare for at ha den!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-10-03 22:12

Skærmsaveren ser da ret fed ud hvis du bare vil bruge den til din computer!

Accepteret svar
Fra : sismofyt

Modtaget 50 point
Dato : 27-10-03 02:47

Hej!

TP musik på Gl. Kongevej i København har haft dem både som video og dvd - videoerne kostede 25,- Men det er et stykke tid siden jeg tjekkede det sidst. Vil nemlig også selv have en på et tidspunkt, men mangler både TV og video apparat pt.

V.H. Sismo

Godkendelse af svar
Fra : dux_delux

Dato : 27-10-03 09:46

Genialt Sismofyt!!

Ringede til TP Musik på Gl.Kongevej 49 (tlf: 33 24 03 35 ) og de havde skam flere pejsevideoer til en rama-pris 29,95kr.... og sågar også en kombineret pejse & pausefisk dvd til 69,95kr... Utroligt!! Dem skal jeg bare ha, begge to!

Tusinde tak!

// Dux