/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
små sorte orme - inde i huset
Fra : eva_marie
Vist : 8356 gange
300 point
Dato : 26-10-03 11:33

Vi er begyndt at få nogle små sorte orme ca 1 til 2 cm lange (meget tynde), de findes typisk ved fugtige steder under vindueskarme, eller hus hjørner. Jeg tror også de kan komme fra træ loftet. De kan nække over som en stålorm, men ellers finder vi dem tørre og sammen 'rullet'. I første omgang troede vi det var katten, som havde dem med ind, men de steder vi finder dem, kan ikke være fra katten. Kommer typisk på dette tidspunkt af året - startede sidste år. Er der nogen der har et bud på hvad det kan være ?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-10-03 11:49

Hejsa Eva Marie

Prøv at kikke på dette links
http://shor.ter.dk/182000703

Mvh Brian

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 310 point
Dato : 26-10-03 12:02

Tillæg

Her er et links mere
http://shor.ter.dk/976173886

Her kan du slå alverdens skade dyr op
http://www.dpil.dk/frames/spom_frm.htm

Mvh Og en forsat god Søndag
Brian

Kommentar
Fra : eva_marie

Dato : 26-10-03 12:24

Tak Bjarne.

Det var lige det jeg havde brug for.

Kommentar
Fra : eva_marie

Dato : 26-10-03 12:27

Undskyld Brian at jeg kaldte dig Bjarne - Det beklager jeg meget.

Tak endnu engang og må du have en fortsat god søndag.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-10-03 13:25

Hvis Brian har løst dit problem, skal du lige godkende hans kommentar som svar.
Det gør de ved at klikke på "Accepter som svar" til højre - lige over datoen.

Godkendelse af svar
Fra : eva_marie

Dato : 26-10-03 15:03

Tak for svaret briani.

Kommentar
Fra : eva_marie

Dato : 26-10-03 15:06

Tak Rellom - det er vist ikke lige min dag idag.