/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
T610 unlock ???
Fra : icoman
Vist : 275 gange
3 point
Dato : 25-10-03 11:54

tror i jeg kan få min S.E T610 unlock'ed gratis vis man kan eller vis der er en anden mulighed så vil jeg gerne have adresse så jeg kan se det ok ses så længe

M.V.H Icoman

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 25-10-03 18:44

jeg tror ikke du kan få det gjort gratis, men prøv at se her:
http://www.dkunlock.dk/vissog.asp?mode=sog&marke=3&model=T610&omrode=nej

Kommentar
Fra : DanskUnlock.dk

Dato : 26-10-03 02:13

Hej,

det ville undre mig, hvis du kunne få den åbnet gratis.
Enten skal du købe udstyret til det (500-2000 kr.) Ellers kan du købe en unlockkode, så du selv kan låse den op.
Den koster typisk 100-300 kr. og er meget simpelt.
Koden genereres ud fra imeikoden (stelnummeret) på din telefon. Den kan genereres af en unlocker.
Se evt. www.dkunlock.dk

Ellers kan jeg gøre det for 100,- fra hjemmsiden :
http://www.danskunlock.dk

Mvh.
Berthel, Dansk Unlock

Kommentar
Fra : DanskUnlock.dk

Dato : 26-10-03 02:18

Hej igen,

ups!!! Det var en fejl.
Der kan så vidt jeg ved ikke genereres en kode, så du selv kan åbne den!
Den skal til en unlocker.

Beklager. Det jeg skrev i mit tidligere indlæg er ikke rigtigt.
Du kan dog godt selv købe udstyret til selv at låse den op, men det koster omkring 2000-3000,-
Ellers en unlocker.

Mvh.
Berthel, Dansk Unlock

Kommentar
Fra : TRC

Dato : 01-11-03 14:12

Det er sgu da utroligt...!!

Er der virkelig ikke er et sted på nettet hvor man kan åbne sin t610 gratis...??

Sygt at betale 500kr for at få åbnet en tlf man har købt for 999..

Hjælp mig...

MVH Thomas..

Go weekend..

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 01-11-03 15:14

jeg tror desværre ikke du kan finde et sted gratis, det er vist kun nokia telefoner der kan det på www.gratissiden.dk

Men du behøver heller ikke give 500kr, hvis du finder en unlocker de tager som regel mellem 50 og 100 kr for at unlocke, det er nok det biligste du kan gøre det for. Prøv at se på www.dkunlock.dk

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 01-11-03 15:16

ups.... den hedder ikke www.gratissiden.dk, men www.gratisunlock.dk