/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
ZubZero69 - hvad laver dit firma?
Fra : kjeldgaard
Vist : 448 gange
50 point
Dato : 23-10-03 16:40

Hej ZubZero69

Er lige faldet over et gammelt indlæg, hvor bigmozzy for en måneds tid siden efterlyste muligheder for hjemmearbejde. ZubZero69 nævnte sin egen nystartede virksomhed, som laver analyser for virksomheder, og spurgte om det kunne være interessant for bigmozzy at besøge butikkerne.

Er du kommet videre med det, ZubZero? Og i hvilket område er det du kunne få brug for hjælp? Jeg kunne evt. være interesseret........

mvh kjeldgaard

Kommentar
Fra : korsbakke

Dato : 11-11-03 19:43

Hej Kjeldgaard

Hvad siger du til en international internel handelsportal ??

Som forhandler har du mulighed for at etablere kontakt imellem leverandører af produkter og service ydelser i hele verden, og efterfølgende modtage provision, af alt salg fra den aktuelle leverandør via portalen og til hele verden. Du har også mulighed for at henvise kunder til portalen, og opbygger på denne måde din helt egen kundekreds. Hver gang at en af dine kunder handler på portalen, modtager du ligeledes provision. Det er gratis for leverandøren at lægge sin produkter og service ydelser til salg. Alle (både private og firmaer) kan lægge produkter og service ydelser til salg, og der er næsten ingen begrænsninger for hvad der kan sælges. Salget kan forgå til fast pris, eller på auktion.
Du får eget online administrations system, med tilhørende bank konto og debet kort. Via administrations systemet får du adgang til komplet regnskab som kan udskrives, hvilket betyder at du kan koncentrere dig om forretningen, i stedet for at bruge tid på fakturering, styring af regnskab m.m.

Læs mere på www.shoppingvalues.dk eller kontakt mig på post@egs.dk eller tlf. 86825613

MVH. Thomas Hansen

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 11-12-03 20:04

Hej Kjelsgaard.

Mit firma er startet nu, og jeg har bl.a. lavet nogle spørgeskemaer til den lokale byferie. De skal analyseres gennem hele 2004.
I nærmeste fremtid skal jeg foretage en analyse for erhversminsteriet, omkring storcentre. Mit foretagende er endnu ikke stort nok til at jeg mangler arbejdskraft, men det kan blive relevant.

Jeg kan jo samtidigt opfordre folk til at læse om min virksomhed på www.localconsulting.dk

Skriv en mail derfra, hvis I er interesseret I hvad jeg kan gøre for jeres viksomhed.