/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Jeres Tip
Fra : Hallob
Vist : 527 gange
93 point
Dato : 21-10-03 23:26

Hej nu hvor der er et par stor kampe imorgen tænkte jeg lige at jeg ville prøve at lave lidt sjov. Lav en Triple til imorgen på oddset som giver over 10 gange igen og skriv den her... Vinderen Får så de point som jeg har sat til dette Spørgsmål...

1. Hvis der er flere end 1 der har ramt er det den med det Højeste Odds som vinder..
2. Hvis de 2 Odds er Præcis ens Vil der være et nyt Spil dagen efter... Dog vil jeg lægge 20 P. til

Hallob

-------------------------------------
Hvis i vil have dette skal fortsætte så må i meget gerne lige skrive det under jeres Odds..

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 21-10-03 23:48

Alle Odds bliver beregnet efter DTT...

Det vil sige hvis de ikke har Oddset er det ikke gyldigt i Tippet heller så husk det giver over 10 der også...

Accepteret svar
Fra : br0dsgaard

Modtaget 93 point
Dato : 03-12-03 17:50

35 FR'CIA-ÅRHUS 1 1.65
53 GUINGAM-AJACCIO 1 2.00
63 MIDDLES-EVERTON X 3.30

TOTAL ODDS : 10.89

Den er god.... :D

Godkendelse af svar
Fra : Hallob

Dato : 03-12-03 23:00

Ja ok det kan nu godt være du røg på den første men da det nu var at det var den der var mest sikre så synes jeg sgu lige jeg vil give dig Dine point alligevel det var sgu ellers godt ramt det må man da sige!!!

Kommentar
Fra : br0dsgaard

Dato : 04-12-03 11:49

Jamen Fredericia kan da også bare tage sig sammen :). De plejer jo at være kanon på hjemmebane, men har det dog med at blunde noget så grusomt mod de svagere hold :)

Kommentar
Fra : br0dsgaard

Dato : 04-12-03 11:49

Jamen Fredericia kan da også bare tage sig sammen :). De plejer jo at være kanon på hjemmebane, men har det dog med at blunde noget så grusomt mod de svagere hold :)