/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Alu og Green Cotton til Hyundai Getz
Fra : executor
Vist : 329 gange
50 point
Dato : 20-10-03 16:34

Hvor store nogle Alu fælgerer kan jeg montere på min Hyundai Getz 1.6, uden at det ændre omkræsen på de orginale fælge??? Jeg har tænkt mig at montere et par 195/45-16, kan det lade sig gøre??

Kan det lade sig gøre at montere et Green Cotton Twister på den??

Kommentar
Fra : RISKOGER

Dato : 22-10-03 20:16

Hej executer

Prøv lige at tjekke :http://www.toyotaextreme.dk/daekregn.asp
Husk at tage højde for at sporvidden kun må ændres nogle få cm.(fælg bredde/indpresningsdybte)

Kan det lade sig gøre at montere et Green Cotton Twister på den??

Hvis der er lavet et Green Cotton Twister filter som passer i omkreds til din indsugningsslange,så vil jeg tro at det ikke ville være noget problem i det.

Held og lykke med dit projekt!!!

Venligst Riskogeren