/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sang skriver til mgp..
Fra : Janni3
Vist : 848 gange
40 point
Dato : 19-10-03 15:51

Halløjsa allesammen..

Jeg er en desperat pige som søger efter en sang skriver og musik skriver..

Jeg er ikke selv forfærdelig god til det, men der i mod god til at synge
og leder derfor efter hjælp til at skrive sang og musik som skal sendes ind til mgp..

Kan nogen hjælpe mig...?

Accepteret svar
Fra : Nickelodean

Modtaget 40 point
Dato : 13-11-03 13:53

Hvilken genre sq det være???

Kommentar
Fra : Janni3

Dato : 13-11-03 16:40

Hej Nickelodean..

Jeg har selv en tekst mangler musikken..
teksten handler om en dreng/pige der har taget livet af sig selv
Man synger det ikke men det er sangens historie..

Kommentar
Fra : Nickelodean

Dato : 14-11-03 17:49

Ok vil du så ikk være sød, at skrive teksten, så kan jeg se om jeg kan finde ud af noget!!!

Kommentar
Fra : Janni3

Dato : 15-11-03 12:39

ved ikke om jeg tør for hvis du nu bare hugger den

Kommentar
Fra : Nickelodean

Dato : 15-11-03 12:53

hvordan skal jeg så kunne lave den, ellers så send den til min mail så er det kun mig der kan se den og jeg skal nok lade vær med at stjæle den, og det kunne da være sjovt at se ens melodi i fjernsynet.....

Kommentar
Fra : Nickelodean

Dato : 15-11-03 12:53

Nicklasss@hotmail.com

Kommentar
Fra : Janni3

Dato : 15-11-03 17:15

okay.. jeg sender den til din mail... men jeg ved hvor du bor Nej selvfølgelig gør jeg ikke det..

Godkendelse af svar
Fra : Janni3

Dato : 04-07-04 17:09

Tak for svaret Nickelodean.