/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
USB KABEL ??
Fra : icoman
Vist : 248 gange
3 point
Dato : 19-10-03 10:49

jeg vil gerne købe en usb kabel til min t610 men hvor kan jeg finde den billig ????????????????????????????????????????????????????????

M.V.H Icoman

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-10-03 11:02

I et supermarked, aldi bilka, eller WWW.edbpriser.dk
VH: Palle Hansen

Kommentar
Fra : icoman

Dato : 19-10-03 13:15

jeg kan ikke finde noget den svare mig hele tiden at der ik er noget resultat har du ikke en anden side eller kan du finde noget ??????

M.V.H Icoman

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-10-03 14:31

I edbprise gør du
skriv kabler i produktsøgning
Rul ned til usb A-B 5m til 33kr
Prøv så at trykke på shg.dk så vise han hvordan et A-B stik ser ud, på hans hj.side
Er det et sådant du skal have. Et A-B kabel er til printer.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : icoman

Dato : 19-10-03 18:14

halloooooooooooooooooooooo der er til min sony ericsson t610 mobiltelefon ikke til en printer? et usb kabel sådan at jeg kan overfører ting til min telefon

Kommentar
Fra : icoman

Dato : 19-10-03 18:15

halloooooooooooooooooooooo der er til min sony ericsson t610 mobiltelefon ikke til en printer? et usb kabel sådan at jeg kan overfører ting til min telefon

Kommentar
Fra : Calleman

Dato : 20-10-03 11:29

Prøv hos www.t-hansen.dk

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 01:41

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-02-04 14:44

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-07-04 00:49

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen