/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlockning.
Fra : kimmichael
Vist : 418 gange
200 point
Dato : 11-02-02 23:55

hvad er dejan,og hvad er m2bus.??? er ved at prøve at lære at unlocke nokia og ericson mobiler,men er ved at køre træt i alle de programmer og ting. ville blive glad, for at evt. blive hjulpet i gang. har downloadet en masse unlockprogrammer.

Accepteret svar
Fra : vestergade

Modtaget 210 point
Dato : 12-02-02 00:14

Hej

Denne side fortæller dig en masse :
http://www.mobilebest.subnet.dk/_629734.html

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 12-02-02 00:29
Godkendelse af svar
Fra : kimmichael

Dato : 12-02-02 20:49

takker vestergade, for hjælpen indtil nu. men hvad er et m2bus kabel, og hvor får jeg fat i det. har været overalt på nettet, men kan kun finde fbus og mbus.?????