/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
bios i digitalkamera
Fra : Faur_the_one
Vist : 342 gange
100 point
Dato : 15-10-03 21:40

Jeg sidder her med et lille problem, hvordan nulstiller man sin bios i sit kamera?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-10-03 21:49

Du burde kunne via usb - kablet og adgang til producentens support hjemmeside.
Men hvilket camera er det.
Emesen.

Kommentar
Fra : Faur_the_one

Dato : 16-10-03 00:30

Det er et hp 735,, jeg har prøvet via deres hjemmeside, men der ser det ud til man kun kan opdatere sin bios,

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-10-03 08:47

Du har enten selv lavet nogle indstillinger eller din bios selv er "hoppet ud" af indstilling. Jeg mener at ved bios opdatering "går" den selv i fabriksindstilling.
Men mit eget Canon s50 kan nulstilles. Ved frakobling af batteri resetter man desværre/heldigvis ikke den ændrede bios indstilling.
Emesen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-10-03 11:21

En bioes kan normalt ikke 0-stilles, da det er en fordel at få så ny en brændt ind i hukommelsen, den er normalt bedre. Og er du i det hele taget sikker på dit camera, kan flashes med en ny bios-opdatering.
Men er det ikke "tilbage til normalinstillingerne", du mener?
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 16-10-03 11:44

Ok pallebhansen "nulstilling" er jo tilbage til fabriksindstillingerne (prom-brændingen)
Så "Faur_the_one" prøv du bare at køre opdatering - vel at mærke når du er sikker på at det er en opdatering nettop til dit camera.
Emesen.

Kommentar
Fra : Faur_the_one

Dato : 18-10-03 09:38

jeg vil prøve at opdatere det, tak for jeres besvarelser..

VH

Faur

Godkendelse af svar
Fra : Faur_the_one

Dato : 18-10-03 09:39

Tak for svaret emesen.