/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock Alcatel
Fra : rj77
Vist : 622 gange
100 point
Dato : 14-10-03 22:20

Hej.

Jeg er på udkig efter et program der kan låse Alcatel telefoner op.
Jeg har både kabel og en "Universal Serial Phone Interface" fra mobilkabler
Men det program der fulgte med, kan ikke låse telefonen op. Den skriver "connection error"
Er der nogen der har et godt program liggende eller ved hvor den kan hentes???

M.V.H
René

Accepteret svar
Fra : jacobjanni

Modtaget 100 point
Dato : 15-10-03 00:40

Her er lidt, prøv om der er noget du kan bruge:

http://www.service-url.de/download/?account=hgr-11974&layout=unl1&exename=Alcatel Unlock

http://www.gsm4all.szm.sk/alcatel.html

Hvis ikke, så meld tilbage, så leder jeg videre...

Mvh.
JacobJanni

Kommentar
Fra : rj77

Dato : 15-10-03 20:27

Hej jacobjanni

Tak for din indsats..
Men det var desværre ikke rigtigt noget jeg kunne bruge.
Da den første link var til et prg. der etablere en forbindelse til en server af erotisk materiale...
Og på det andet link, kunne jeg ikke downloade fra, jeg blev bare sendt til en anden site, på et eller
andet sprog, der ikke er til at forstå..

Godkendelse af svar
Fra : rj77

Dato : 20-10-06 11:40

Lukker lige spørgsmålet.
Der er jo ingen grund til at det står åbent