/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Fonts / Spørgsmål
10  Bille1948 320
Komplet(mere eller mindre) liste....
Fra : M4GIC
Vist : 440 gange
50 point
Dato : 13-10-03 13:22

Jeg har fået afvide at der fandtes en liste over "alle" fonte(danske)???
Er der nogen der ved noget om det???

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-10-03 20:59

Her er nogle links til fonte.

Disse er hentet fra google, prøv at søg efter fonte der, her er en masse.

www.nettips.dk/Default.asp/KatId=97/SubId=/id=442/text=Gratis+skrifttyper

www.1klik.dk/itsektion/minhjemmeside/fonte.asp

www.dudu.dk/2003-help/dinpc/fonte.shtml

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : HeYa

Dato : 15-02-04 00:32

http://www.abstractfonts.com/fonts/?d=Cartoon&&p=7 den her er også rimlig god der er mange, de reklamer med at de har 10000 font's så det er bar med at få downloadet nogen hehe.

Kommentar
Fra : HeYa

Dato : 15-02-04 00:32

http://www.abstractfonts.com/fonts/?d=Cartoon&&p=7 den her er også rimlig god der er mange, de reklamer med at de har 10000 font's så det er bar med at få downloadet nogen hehe.

Kommentar
Fra : M4GIC

Dato : 15-02-04 11:59

husk at jeg spørger efter danske fonte, altså med æ ø å...