/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
asono-BOSSCOM HDD 500 20 GB - 40 GB
Fra : epoxy_88
Vist : 419 gange
4 point
Dato : 12-10-03 14:50

Hey....

Jeg vil bare have I giver Jeres mening om produktet.

Er der nogen der kender denne her: asono-BOSSCOM HDD 500 20 GB ????

Hvordan er den og hvad med lyden???

Er det en ren lyd med god bass?

Godt eller skidt?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-10-03 23:05

Efter prisen at dømme skulle den være god. Hvis du yderlig køber den via internettet har specielt fortrydelsesret, så køb den, (pas godt på originalemballagen) og hvis den ikke lever op til dine forventninger, så retur med den.

Er det en stationær, eller mobil MP3 afspiller?

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : epoxy_88

Dato : 12-10-03 23:19

Det er en mobil Mp3-afspiller...

Har du forstand på sådanne nogle???

Eller kan du anbefale en anden?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-10-03 23:34

Jeg må nok skuffe dig og sige at min viden herom er ret begrænset.

Desuden kan det samtidig være svært på sådan et område at give et definitivt svar.
Nogen lægger vægt på et, andre på noget andet.

Det bedste for dig er nok at købe en med fortrydelsesret, eller ombytningsret for at prøve hvilken en der lige opfylder dine ønsker.

Kommentar
Fra : epoxy_88

Dato : 13-10-03 00:02

Ja man kunne prøve med det der fortrydelsesret eller ombytningsret men er det ikke lidt for besværligt???

Hvis nu der var en der vidste konkret om produktet kunne det være lidt nemmere!

Jeg har vist fundet ud af at BOSSCOM er en dansk virksomhed... (Side bemærkning)

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 4 point
Dato : 13-10-03 00:31

Jeg giver dig ret i at det er besværligt ved køb via internettet, men hvis man køber den i en forretning, og spørger ekspidienten hvad han vil anbefale, om han syntes lige netop dette produkt er godt, samt at du ikke kan få lov at høre kvaliteten i forretningen, (meget vigtigt), så vil forretningen helt sikkert gå med til en ombytning.(Det er jo ekspidienten der har givet dig rådet).

Og selvfølgelig kan problemet også være hvor henne man har købt den (afstanden).

Men du vil under alle omstændigheder have juridisk krav på at både høre om apparatet virker, før du forlader butikken og samtidig høre kvaliteten.

Hvis forretningen nægter dette skal du forlange, at hvis produktet ikke lever op til dine forventninger, at få pengene retur.

Vi taler ikke om en æske tændstikker til 2 kr.

Lidt alment juridisk:

Mange glemmer at man har ret til at få afprøvet et produkt i forretningen før man forlader den og før man betaler varen. Har man først købt varen, og ikke indføjet nogen klausuler ved købet, hænger man på den, da varen så skal til reparation, idet man ikke automatisk har krav på en ny.

Så i dit tilfælde enten find en forretning hvor du får mulighed for at afprøve afspilleren, før du køber den, eller forlang ombytningsret hvis den ikke lever op til forventningerne.

Bedre råd kan jeg ikke give dig.
Men jeg håber du fremover benytter dig af din juridiske ret ved alle køb af varer som man kan betragte som en investering, den kan ingen tage fra dig.

mvh
ellebye

Godkendelse af svar
Fra : epoxy_88

Dato : 13-10-03 09:24

Oki tak for svaret.

Det var ikke så meget om selve produktet men jeg godtager dit svar så du får mine sølle 4 points.

Tak ellebye.

/Jesper

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-10-03 10:02

Jeg ville meget gerne have kunnet give dig et konkret svar, men vil også nødig blive uvenner med nogen.
Hvad een betrager som værende godt, kan en anden betragte som skidt, hvis du forstå mig.
Det bedste er at man selv prøver tingene, og i dit tilfælde til en pris på ca. 3000 kr. kunne man selvfølgelig godt vejlede, men direkte anbefale, nej, det er kun dig der kan afgøre om denne mp3-afspiller lever op til dine forventninger.

Og med hensyn til point. Jeg giver ikke råd for pointernes skyld, men for at på bedste måde at vejlede.

Og til slut, bringer du jo også spørgsmålet op i et andet link.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : epoxy_88

Dato : 13-10-03 10:36

Jeg har lige bestilt en Dyne Tuny II 512 MB med hele svineriet...

Får den i løbet af ugen...

/Jesper

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-10-03 10:43

Held og lykke med den Jesper.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : epoxy_88

Dato : 13-10-03 20:55

Danke! ellebye!

PS: Jeg købte den på //mymusic.dk

De er ret flinke der.... Indtil videre.............

/Jesper Schmidt